♥Never in my life

Sitter och tittar lyxfällan och det bara ekar i min skalle - ALDRIG någonsin ska det hända mig.
Om 2 månader har jag ordnat upp trubblet som min förra arbetsplats satte mig i, blev skyldig a-kassan 2000:- så det var inte värre än så, trodde summar skulle vara mycket högre då dem ansåg att jag fått ut för mycket under 2 år. Har kollat upp min skatt och tydligen är allt rätt där även om jag varit nervös över att jag betalar in fel och kommer bli återbetalningsskyldig.
 
Så allt som allt är det 2000:-jag ska betala tillbaka innan 2014 och det var ju hel lugnt =).
Hela tiden sagt att jag inte vill träffa någon innan jag vet hur det ser ut eftersom jag vill stå på mina egna ben när det gäller min ekonomi. Ingen annan ska bli drabbad av den men nu är jag redo för helgens bravader.
 
Killen jag ska träffa i helgen bor dock en bit bort så får se hur det kommer funka men steg ett är att se om kemin är där. Det har vi ju som sagt undrat förut.
 
Om en kvart är progremet slut och då blir det en skööön dusch (ganska snabb) för direkt här efter börjar ju hell´s kitchen.
 
Fredag i morgon gott folk =)
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: