♥Skön söndag

Ja jäävlar ja.....
Festen från helvetet befann sig hos Nille igår.
Hade såå jävla skoj och blev såå jävla full, var nog en maxad fjortis hela kvällen igår och det är inte direkt jag.
Drack för mycket, tydligen syntes mina underkläder med och jag SKÄMS ta mig fan idag, tog extra kläder under min klänning just för att underkläderna inte skulle synas men efter ett par shots, öl, cider och toa besök så tappar man fattningen på kläderna, tydligen :S
 
AJA dör jag lyckligare och har mer att ånga :P
Ångrar hellre saker jag GJORDE när jag levde än saker jag inte gjorde och glömde bort att LEVA!
 

Efter förfesten hos Nille blev det utgång, nattklubb KRÄM.
Och vaaad är det första jag ser när jag kommer dit? jo en brud som står och dansar i underkläderna i trappan, tror jag står och saglar över henne på alla kräms bilder så hoppas dem arkiverar dem.
Hon gillade nog mig med då hon satte hatten på mitt huvud hela tiden och smekte mina händer, mums, ville fan inte dra hem sen =/...
 
Efter att jag visat röven ett par gånger på kräm för tjejen i trappan och tydligen halva Trelleborgs befolkning var det dags att dra på efterfest.
 
Efterfesten spårade ut totalt, alltså vad är det för skit vissa människor pysslar med?
Beblandar mig inte med sådant folk så krokade Nills arm och gick hem.
Gentleman som han är följde han mig hem.
 
Tusen fucking tack för en sjuuukt bra kväll som jag aldrig kommer glömma.
Älskar mina vänner till max. Tack för ni tar mig för den jag är.
Behövde verkligen spåra ut lite igår efter att ha mått kattabajs i en månad nu av olika anledningar.
 
Jobb och träning i morgon. Börjar verkligen närma mig mitt mål nu när det gäller träningen.
Sjuuukt nice, förstår dem som ger upp efter en månads hård träning utan resultat men vad många inte vet så är det inte fören  in på 3:e månaden som resultaten verkligen dyker upp och där är jag nu =D
Har den sjukaste träningsvärken idag men fan vad jag älskar den smärtan.
 
Snart iväg och storhandla på Maxi men min loverboy (bästa vän, som bror för mig) sen blir det duscha, äta och meeer soff slapp.
Tog en bild idag igen på kroppen. Kul att ha och följa så jag tänkte att jag slänger upp den här med =).
 
Ha det bäst alla och var inte rädda för att göra bort er lite, bjuda på er själv och bara maxa livet, ni är värda det.
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Så jävla fin du är.. :/

2013-01-27 @ 18:21:23
Postat av: Christine

Tusen tack =), kul att höra.

2013-01-27 @ 18:44:55
URL: http://stiiiinas.blogg.se
Postat av: Danne

Hehe ja du har väll hört det x antal gånger men man måste ändå säga det igen..

2013-01-27 @ 19:03:55
Postat av: Christine

Mjo det händer men det betyder absolut inte att jag inte värderar varje en komplimang. Jag fiskar inte efter dem men tycker absolut att man ska ha lätt för att dela ut dem. Jag ger ofta komplimanger till andra så det är klart det är kul att få tillbaka.

2013-01-27 @ 21:38:27
URL: http://stiiiinas.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: