En dröm..!..




487262-357

Sista tiden har jag dag drömt en massa...
Tänk att få hitta den stora kärleken och få vara lycklig med honom..
I ett ärligt och tillitsfullt förhållande,,
En dag hitta hus och renovera det som man själv skulle vela ha det..
Jag vill så gärna ha barn med. Jätte sugen...
Tänk känslan att få gå och smeka sin mage med sitt barn på insidan..
9 månader av längtan och en pojkvän som längtar med en,,..
Tyvärr har man träffat fel killar hela tiden...
Och man vill ju ha varit tillsammans med killen i alla fall 2 år och ha fast jobb och boende innan man skaffar barn.
Meen lyckan kanske har vänt för mig.. Trött på att vara ledsen och gråta över det man förlorat när man kan skaffa något nytt med någon som brinner för det samma som jag.
Någon som står vid ens sida och står för sina löften till en..
Och är man inte säker på att man kan hålla löfen bör man inte nämna att man lovar.
Nu kommer det som jag säkert inte borde nämna..
Jag blev lämnad av någon som gav det löftet.. men han har fått sin chans o sina val.
NU... Har jag fastnat för någon NY...
Kanske tidigt.. eftersom jag o mitt ex delade på oss för nästan 3 månader sen nu..
Meen Putte... du gör mig såå jävla glad...
allt som vi pratar om, allt som vi har gemensamt..
och jag VET.. VET VEEET.. att du alllldrig skulle lova något som du inte kan hålla..
du säger jämt till mig,
tycker inte om att lova, men jag LOVAR att jag ska göra allt jag kan..
Det löfter räcker låångt för mig..
du säger hela tiden att det viktigaste du kan jag ge mig är glädje för det är vad jag förtjänar.
Saker du säger till får mig att lee på nytt.. Och tro mig.. sista tiden har jag bara gråtit och gråtit..
Tack för du finns för mig..
Se om vår "Vänskap" kan vara början på något nytt.
Något vi båda vill ha,,
En framtid...
// StiiiiNa...





Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: