Min Dag..!!..



487262-10

Man kan ju inte direkt skryta om denna dag =)..
Inte hänt allt för mycket.. Ritat lite,Tvättat bilen, Pratat massor me Niklas och nu ikväll tittat Melodifestivalen..
Charlotte var den som tog hem d... Melodifestivalen är väl inget jag diggar så direkt..
Men familjen gillar när jag håller dem sällskap..
Skrev ett mess till Lina nyss.. Såg att patetiska molle skrivit ett dagboks inlägg till henne..
Hmm skulle det där hjälpa?.. Lina är en UNDERBAR tjej som verkligen förtjänar riiktiga vänner..
And that´s me..
Satt och fundera på vad som ska ske i morgon.. Hmm...
Palla tvätta bilen igen haha.. Har jag gjort i tre dagar irad nu typ..
Älskar att tvätta henne,, hon är ju svart och blir LÄTT smuttsig.. MEN,, det tar på intresset haha..
Nästa helg är det Elmia.. Niklas, jag Emil & Malin ska dra ditt.. Ska bli ball..
Se om lina hänger me.. Vore grymt ball om vi sågs där eller något liknande,,..
Just nu känner jag för att ut och köra en runda.. Hitta någon rak sträcka och ge Saaben Kärlek..

487262-11

Jaa,, det var väl dagens händelser d.. =)...
Sov gott... // Stiiiina..



Kommentarer
Postat av: Niklas Hjälte

Hehe tävtta inte sönder den hjärtat! :) Gasa inte för mycket är ju rädd om dig ju!! Riktigt kul att du har fått en vän här uppe :) Glädjer mig riktigt mycket :D.. Älskar dig i mängder, Kyssar :D

2008-03-16 @ 19:09:44

♥Skriv gärna en rad♥: