Torsdag hela dagen..



Igår var det strippen för första gången i år.. Mattias från ystda ringde o frågade om jag skulle ditt.. Jag hade funderingar men skrev nej... Sen kom martin o frågade mig ska vi dra in till malmö o kolla?
Först sa jag ja,, sen ångra jag mig.. så vi drog ut till Elis o fåren i stället på jonas gård.. Myycket härligare o gå runder på gården när det är sol ute... Strippen är ju varje vecka nu fram till september.. =)..

Jaa tiill Torsdagen.... Nu är det dags för jobb igen..
Få ihop sin lön så man kan köpa sin bil till nästa månad.. Redan lagt upp planeringar på hur jag (Vi) ska lacka den.. Kommer nog bli skiit tufft Haha... Men vad eller hur avslöjar jag inte nu ;)
Får se vad som händer efter jobb idag... hemma runt 10 över 3 varje dag... Skööönt.. Har man nästan hela dagen på sig för annat...

Jag la in en maaasssaaa bilder på bilddagboken igår.. från gårdagen då =)..
Spring in o kolla... skriv gärna något i gästboken eller släng in en komentar...
www.bilddagboken.se Sök eller Angel-dust ...
Ha det bääst i sommar värmen o slit inte ut er i för tid ;)... DET ska inte jag.. haha..
Blir väl o köra maskin idag sååå kommer bli lite kämpigt eftersom jag e heel ny vid den..
Jaja nooog om maj nu... Haaaa d...... //StiiiiiiiNaaa.. The one and only...




Kommentarer
Postat av: nej

du verkar trivas med ditt ex

2008-05-08 @ 16:32:01

♥Skriv gärna en rad♥: