Snart fredag.. wiii =)





Lite halv seg är man allt efter jobb... Meeeen bättre efter jobb än på jobb Haha..
Nyss varit med mamma på Öb och Willys... Gaalet vad lätt sugen man kan bli på saker..
Typiskt att man är typ PANK denna månaden.. =(..
Får gå..
Fredag i morgon.. så jääävla nice..
Alltid lika skönt med helg..
Ska ta mig hem till louise i morgon.. AS pank men vill verkligen inte missa kvällen med henne.
Finns fan inget viktigare i mitt liv.
Snart mat.. Hör hur Ola står och fräser köttbullarna där nere... Inte ens hungrig..
Jag var smart nog och tryckte i mig ett twix nyss haha..
Satte sig mitt över hela röven Haha..
Får spaá bort det med louise i morgon.. ska verkligen bli skoj gumms..
Ska packa redan i kväll om det blir så att jag åker direkt efter jobb.. =)..
Hade verkligen tråkigt på jobb idag.. så på middan gick jag upp och flippade i omklädningsrummet Haha ILLA..
lite bild bevis finns.. haha..
Ha det bäst alla..
/StiiiiiNa
<3




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: