♥Stranden <3



Idag var jag, älsk och johan iväg på stranden.
Var lite molnigt i början men klarnade upp rätt snabbt.
Kom två tjejer ridandes, aahhh lite avis jag blev då.
Vill oxå rida ner på stranden, var ju ändå ett tag sen man red nu.
Saknar all svenske hästarna som jag jobbade med.
Får väl åka dit en dag o hälsa på.
Jag gick även ner mig i en sandbank med massa vatten. Sjönk rätt bra hehe.
Vi gick en runda på nästan 2timmar riktigt skönt.
Känns verkligen i kroppen att man kommit igång att gå och äta mindre onyttigt.
Just nu står älsklingen o tränar lite och jag passa på att skriva min blogg.


The sun is shining for us


Nu blir det snart film och sova.
Natti natti
<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ... hehe ja dom e ju likadana ju.. pinsamt

2009-04-09 @ 09:21:13

♥Skriv gärna en rad♥: