♥Tisdag..

Ja, i morse blev ma väckt av att älsklingens hund stod och skällde som fan.
Tosig jag blev alltså.
Men till sist fick pojken gå upp med honom så jag kunde sova ut *Tack älsk*
Några timmar senare kom älsklingen ner med frukost på sängen.. Så underbar hjärtat.
Sen tittade vi ett avsnitt av grannfejden. Sjuka dem är alltså.
Sen ringde Madde och hennes syskon eller ja, Madde var för feg för att ringa själv så hennes syskon ringde och kallade mig hora och sånt moget för saker hon anklagar mig för. Orka alltså.
Sen kom Hampus så drog vi till Trelle och ordnade lite saker där sen hem till Anderslöv och sen in ill Malmö och fixade lite där =). Nu är vi i Anderslöv och ska snart sätta på¨en film. Ace ventura junior, verkar ball =)
Ha det bäst alla.
Nja nästan alla, finns undantag, ni vet garanterat vilka ni är. Annars kan ni ju ringa igen så ska jag tala om det för er.
//Stina
<3



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: