1 månad med älsklingen <3




Igår måndagen 23/3 hade jag och pojken 1 månad.
En månad känns så lite, men antar det är för att jag så gott som bott med honom i 2 månader på torsdag.
Allt känns helt underbart. Visst har man lite svårt för att anpassa sig till världens lycka helt plötsligt men det är inget hinder.
Igår hämtade pojken min mig och körde mot willis.
Trodde vi skulle köpa på oss lite dricka och godis men älsklingen hade planerat kräftor, wii så underbart gott.
När vi handlat klart körde vi hem till honom och gjorde lite nudlar.
Sen ringde vi Johan och frågade honom om han ville med mig, älskling och hjärtats hund till skogen.
Det tyckte han lät som en toppen ideé och var snabbt över.
När vi väl var i den halvt leriga skogen dök ett litet problem upp hehe.
Jingel samlade på sig ALLT i sin långa päls.
Stackars liten. Så när vi var tillbaka hemma hos älsklingen så fick Jingel hoppa i ett bad.
Fick plocka ut en massa pinnar som satt i hans päls.

när han fått badat klart hoppa vi in i sängen och mös lite innan vi gjorde vid våra kräftor.
När vi gjort vid våra kräftor satte vi oss för att äta.
Fixat en massa filmer till.
En måste jag verkligen verkligen rekomendera.
Marley & Me

efter det såg vi två filmer till. The passanger´s och Blindness.
Blindness var sådär men den andra var riiktigt bra.
så 2 kanon filmer och en underbar pojkvän och en underbar dag. Kunde inte bli bättre.


Ps, Tycker om dig min pojke. Tack för 2 helt underbara månader.
Fler kommer det bli.
<3





Kommentarer
Postat av: Stina

Det va en underbar dag älsklingen.. jag hade hoppats på den reaktionen du fick över kräftorna.. jag vet ju hur mycke du älskar det och jag kan inte låta bli att köpa något till min älskling på vår 1 månads dag.. lycklig som har dig hjärtat och jag är glad att vi kunnat åstadkomma det vi har gjort hitills och mer ska det bli hjärtat mitt.. inget hade varit bra utan dig gumman <3<3<3

2009-03-24 @ 19:37:18
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Stina

Ps. min stackars vovve hatar att bada.. han är såå söt när han står där.. pingeln min.. <3

2009-03-24 @ 19:39:44
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: poff

Ps. min stackars vovve hatar att bada.. han är såå söt när han står där.. pingeln min.. <3

2009-03-24 @ 19:39:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Poff

Uppdaterad : Det va en underbar dag älsklingen.. jag hade hoppats på den reaktionen du fick över kräftorna.. jag vet ju hur mycke du älskar det och jag kan inte låta bli att köpa något till min älskling på vår 1 månads dag.. lycklig som har dig hjärtat och jag är glad att vi kunnat åstadkomma det vi har gjort hitills och mer ska det bli hjärtat mitt.. inget hade varit bra utan dig gumman <3<3<3

2009-03-24 @ 19:41:36
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: malin

grattis till månaden med killen hjärtat:)

förresten, hur kan du fixa din blogg sida såhär ?, jag har kollat men fattar inget ;p

jag saknar dig

2009-03-25 @ 12:53:57
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: