♥Fredaaag!!♥

Ja då var fredagen äntligen kommen och faktiskt reda nu avklarad.
Ska bara slänga iväg ett blogg inlägg sen blir det sängen.

Har idag fått min lön och varit i väg och fixat en hel del saker till bilen =).
Nu har jag ny färg, toning, dekal, ny god doft gran m.m ^^. blir lite mer saker i morgon =).

Jag har haft en jävla huvudvärk idag och velat banka in skallen på vissa människor idag, men snäll som man är så håller man tankarna hårt knutna i höger kroken =).

Känner mig ganska äcklig då jag inte duschat idag efter jobb men jag bryr mig noll för nu ska jag krypa ner i Williams säng och bara gegga in mitt äckliga jag där och somna och sova läänge =). Tar en härlig dusch i morgon innan skogen med grilla gott, umgås med lilla syster, william och kanske någon hund.

So looong fuckers...

Good girls are going to heaven me!, im going to bed...





Kommentarer
Postat av: Manne

När är din bil klar? Känner du nån som skulle kunna måla om en bil eller nått..?? känner för att göra det... Skulle vara snällt. Kram

2010-04-25 @ 15:32:23
URL: http://wiigren.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: