♥NU..♥

Ska jag ta mig faan ändra inställning på min blogg..
Jag skriver INTE som jag talar.. Jag skriver lite mer eftertänkt och undviker saker som kan ge folk en anledning till att kommentera skit som ska få mig ur balans.. MEN det är bara en sak som spelar en där. Jag bryr mig INTE vad folk tycker så nu kommer ni får läsa direkta ord i fortsättningen.. Just som jag tänker och JUST som jag är..
Räkna med en massa svordummar, raka och ärliga meningar och min sanning som ofta skrämmer folk som är rädda för att få skit under naglarna.. Så passar det inte,, turn around..

Började går dagen med att stiga upp väldigt sent, trots att jag ställde klockan,,, eller gjorde jag inte det? Hmm,.

ALLT JAG SKREV OM IGÅR FÖRSVAAAAN.... SUCK vad sur jag blev nu,,
tar allt kort i stället.

aders hämtade mig, vi hämtade min hylla på jysk, åt på sibylla, handlade gott gott och drog hem till krille och lennie för att titta film.. hade en skiit trevlig kväll och bara älskar mina vänner..

Fan vad irriterad jag är över bloggen nu.. hade skrivit så jävla mycket.. GHA!!


Och en annan sak.... VÄNNER som sägs vara vänner med ALDRIG hör av sig för att dem ska leka med flickvännen i snön... Ja just nu irriterar det mig med... När jag hade kille fick jag höra om och om igen att man aldrig hade tid,, bla bla blaaaa... Men jag TOG mig i alla fall tid någon gång... Varför går man på en person om något man själv gör??????? DU kommer förlora alla dina vänner om du inte upptäcker att det inte sitter en navelsträng mellan dig och din flickvän... PS,! jag tycker om dig... men jag tyckte bra jävla myket mer om dig som singel...
Hoppas du tar dig i kragen, tar dig lite tid annars är jag ute ur bilden så du vet..

Kram på alla andra med ^^

Kick ASS!.






Kommentarer
Postat av: Emma

Heja Stina. Kunde inte sagt det bättre själv.

Själv är jag ute ur personens liv. Står inte ut med honom som han är nu. Han var 100 gånger bättre förr innan han träffade henne, nu har han snart inga vänner kvar eftersom han är en helt annan person. Han beter sig som en fjortis fast värre.



Älskar dig gumman.



Pussen

2010-02-06 @ 13:23:17
URL: http://familjenlund.blogg.se/
Postat av: andan

Helt rätt inställning gumman! Vi bestämmer inte vad du skriver, det ÄR DIN BLOGG. Skulle jag vilja bjuda hem ngn som direkt klaga på mitt rum? neeeej... Just fuk'em!



Go girl !<3 U2 friend <-0

2010-02-06 @ 15:43:14
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Säg precis det du känner för! Jag har med undrat varför JAG ska förfina mina ord för andras känslor... Vem vet, det kanske kommer ett skiiiiitaggressivt inlägg snart :P haha

2010-02-06 @ 18:00:24
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: andan

haha varför får jag en känsla av att de kommer att skrivas en massa agressivt i massa bloggar snart haha ^_^

2010-02-06 @ 20:16:31
URL: http://thewordofmine.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: