♥Härligt♥

.. Säg mig finns det något bättre än en annan människas närhet?
NEJ!..

Igår åkte jag med Danne & Stoffe hem till Stoffes hus.. Fick träffa hans fruga, de 9 katterna och vovve =).
Vi var även på Stoffes pärons gård innan,,,.. Ska inte avslöja vad som döljer sig där med SHIT vilka grejer dem hade =).. Nice..

Dem hämtade mig runt, ja var vad klockan =/.. sex? hehe. lämnade mig halv sex i morse, JA vi hade kul =). Härliga människor.. Spelade spel på xbox, blev bjuden på good midda, tittade film, blev prylad av Stoffe  i tv spel igen, så jag prylade Danne en gång i tv spel haha :P Sen lät jag honom vinna nästa, han såg så ledsen ut haha.
Okej, ja jag lät honom inte vinna, jag valde bara helt fel gubbar haha.

Jag fick en chans att stanna över där i natt, vore inte fel men min älskade mamma hade fått fucking SPEL på mig, så nu sitter man här och tråkar. Gick och la mig 07:00 i morse... Klockan 10:00 väckte min brors ljuva stämma mig.. GHAA gick inte att somna om.

så vad gör man idag då? haha... Suck.. ingen bil inga pengar... Trist.



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: