♥Jag har bestämt mig♥

... Jag ska skpa mig en blogg till. En blogg där jag inte skriver om enbart min vardag utan om hela mitt liv, hur det varit hur det är och vad jag uppnått eller rent av tappat. Alla kommentarer är välkommna och jag räknar med en heel del kräkiga kommentarer eftersom det är så folk funkar.
Jag kommer inte skapa bloggen riktigt än utan när jag har lite mer tid över. Jag kommer skriva det som ur en bok men ändå om min sanning. Jag har fått lite sug av att kräka av mig till omvärlden eller rent av skapa en blogg där andra med liknande eller helt olika problem kan kräka av sig där ingen dömer eller kräver namn, elaka, sorliga, snälla inlägg vad som. Tänkte även dela med mig av era inlägg saker ni vill ha sagt som kan bli sagt genom mig. Ni kan då skicka mail anonymt eller välja att sätta ut namn så kommer jag sen lägga ut mailet på bloggen. Hur ni skriver är upp till er och lika så vad ni skriver, har ni varit mobbade? blivit fysiskt eller psykiskt skadade? prata ut!!. Själv har jag sjukt svårt för att prata men enormt lätt, faktiskt lite skrämmande lätt för att skriva av mig och det kommer jag göra helt totalt öppet och räknar med allas tycken.

Från mina framtida planer lite snabbt in i mitt nu.
Jag är helt jävla totalt slut idag!!... Pojkvännen är iväg och hjälper en vän så jag stack iväg och kollade in europahuset som säljer blommor. Dem öppnade för ca 4månader sen men jag har inte varit där en gång sen dess. Jag fick med mig en blomma och lite krims krams hem ^^.
Jag tänkte hämta upp Fredrik när jag slutat men det drog ut lite på tiden och jag väntar snällt =).
När jag hämtat upp honom blir det hem och laga mat och dra om kull honom:P
Ja, varför skämas om sitt sexliv?,, jag äter varje dag, jag går på dass varje dag, jag andas varje dag och knullar ett ex antal gånger om dagen!!!.. Jag är sjukt öppen i allt jag säger och skäms inte eller tycker det är konstigt att ha sin mening. Min kille är tur nog likadan så jag vet att han vet att allt kan bli nämnt här, allt in i minsta smaskiga våta detalj :P.. Dock har man varit sjut dålig på att skriva blogg på sista tiden :P.. Har fått ett sjukt sug efter det och är igång på nytt. Längtar efter min nya blogg och ska bli kul och se om den drar fler som känner att nu är det ta mig fan dax att prata ut, lätta sig men ändå känna sig fri att välja om man vill vara anonym eller inte och INGEN får dömma, TYCKA men INTE dömma.

Nu ska jag bläddra vidare på internet. BYE!



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: