♥ My star

Jobbat massor denna veckan, trivs bra och ännu bättre efter att jobbat själv och upptäckt vad jag klarar av!.
Jag är inte bara bra jag ta ta mig fan skit bra :D.

Haft trevigt sällskap över ikväll. Blev hälsokost på Mc donald´s :P.
Följde med Therese hem till hennes syster som jobbade sent. Vi skulle prata med hennes döva katt lite som var sällskaps sjuk, shiit va fin katt ♥

Fick reda på en sak idag med, suck, skulle jag bry mig?.
Skit prat får inte mig att ändra uppfattning. Så otroligt tacksam för att ha så fina människor i mitt liv som vet vad jag behöver. Folk som inte är rädda för att komma till mig och säga vad som helst, jag är sjukt öppen själv så uppskattar öppenhet enormt.

Sitter och tittar på fråga olle. För er som inte vet vad det är så är det en serie om sex, idag handlar det som swingers, skulle adrig själv vela se min partner med någon annan eller på hög med andra men jag dömer inte dem som klarar det, tvärt om så ser jag upp till människor som har en passion och reser sig rakryggat och står för det.

Jag har länge velat åka till stockholm och gå på gay bar som är för alla med olika läggningar men främst Bisexuella, lespiska och bögar. Jag är själv bi sexuell och ser kvinnan som lika vacker som en man. Vi är skapelser med känslor och känslor för oss hem.

Människor med fördummar är oxå människor men för mig människor av mindre karaktär.

Nu ska jag gosa ner mig framför djupa sexscener och grova ord, den som förnekar att man har en sida som får en vild och villig ljuger för sig själv.

Varför inte kunna prata öppet om allt?

Btw så ska jag nog passa på att skita i pausen, tror doncan startade något jag får hanskas med :P..
Öppen rak och ärlig. MIn blogg MINA problem, för att dem inte ska bli dina så ge fan i och läs. Jag är inte som alla andra, vet du vad det gör mig till? - Mig!.

Längtar till i morgon, lördag & söndag ♥ händer massa kul men på grund av vissa med stora munnar så nämns inget här :D Bye.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: