♥Ska man!?..

..Lyckas få till ett blogg inlägg idag med =).

Idag har det varit ett helt fantastiskt väder,.
Man fick sin lilla slant på kontot idag. Brukar ju få 1400 som arbetslös så ska vara glad för mina 6400 som jag idag fick. Blir att gå en runda i stan och shoppa i morgon =).

Fick gått en lång runda idag och fy fan vad det känns i kroppen,. Den rudan är inget i jämte med vad jag brukar eller brukade gå så måste verkligen erkänna att min kondis bokstavligentalat suuger.

När jag kom hem var jag en is kall cola rikare:P
Jag slänge mig på datorn och kollade runt vad ett dubbelrum kan kosta på dem olika hotell i Trelleborg.
Vill ha ner min Stockholmare så jag kan pussa sönder honom och visa honom Skåne som han ALDRIG besökt.
Får ju göra så han inte inte blir besviken =).

In på dagen har jag bara duschat och segat och nyss tagit en promenix i kylan med min syster.
Man uppskattar rummet och värmen mer efter en promenad.

Nu blir det tv, kexchoklad och cola :P
Natti



Kommentarer
Postat av: Anonym

så du tycker om både tjejer och killar eller det är bara en lögn det med.??

2011-03-24 @ 17:56:34
Postat av: Christine

Jag är bisexuell ja.

Det är inget jag springer runt och skryter och men knappast något jag skäms över heller. Är man hetro springer man inte runt och pratar om det 24/7 och lika så är det när man är bi.

Jag ser inte könen jag ser personligheten.

Jag förstår inte varför du har fått för dig att det skulle vara en lögn? Varför skulle man ljuga om sin läggning?. Det finns dem som är vilsna och tro sig vara bi för att hormonerna spökar men så är det inte i mitt fall då jag på olika sätt upptäckt och listat på min läggning. Tror visst du fått ditt svar nu.

2011-03-25 @ 11:32:36
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men när fick du reda på det då? För du har inte varit det innan i alla fall.... Haha

2011-03-25 @ 19:52:01
Postat av: Christine

!?.. Tröttsamt. Jag svarar bara på seriösa frågor och till dem som kan ha ryggrad nog att stå för vem dem är. Så till dig - Du får fortsätta tro och gå och sätta lite mer värde i ditt liv än att sitta och tracka på min blogg.

Ha det bra. Mvh / Christine

2011-03-26 @ 08:27:55
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: