♥Trötttiiisss

Idag är jag riktigt trött, hade till och med hunnit inbilla mig att det var Tisdag idag, suck!..
Först var det upp tidigt för att jobba,. Under tiden på jobb ringde en snubbe om en lägenhet och han lätt väldigt glad och positiv fram tills han fick reda på att jag bara jobbade som säsongare och då helt plötsligt var alla lägenheter upptagna,. Jag är riktigt knäckt över att jag aldrig lyckas få ett fast jobb och som straff får jag inte heller någonstans att bo, gissa om det är depprimerande att vara mig för tillfälligt, och inte nog med att man måste vara mig, inte få fast jobb och där med inte få lägenhet nej jag måste även hitta ett hem inom en månad annars blir det gatan/night stop som gäller, har fått många erbjudanden om boende ett tag över men jag vill inte vara någons börda, räcker ju att jag är min :S.
Efter jobb drog jag till nästa jobb för att få ihop pengar,. Blev att hjälpa Martin klyva ved för Jönssons,.. Nu är jag så otroligt otroligt trött, nere, depprimerad så det är helt otroligt och så när man kommer hem för att lägga ner sina extra pengar bland mina övriga spar pengar så är det någon jävel som tagit en del av mina sparpengar,,,.. Det finns stunder då man önska sig bort här ifrån... Stunden är nu....

Aja, jag har alltid varit en fighter och hoppas att det lönar sig en dag!..
Nu ska jag slänga mig framför tv,n och trötta ner mig ännu mer och bara sova,.
Blir att gråta en skvätt först och tömma systemet så man orkar med en ny dag i morgon. Sov gott alla♥.

Lite bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen en kämpe!

2011-05-10 @ 09:46:00
Postat av: Christine

Man gör vad man kan <3 =)

2011-05-10 @ 17:51:39
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: