&hearts, gooodie

.... Imorgon är den dag man läängtat länge efter.
Kanske lite löjlig längtan men för mig är det skit kul hehe.
Har nämligen levt med stora jävla bränn märken i disk bänken =/ mindre snyggt.
Så i morgon kommer dem nya =D. Egentligen skulle dem bara byta ut i ena sidan även om den var lite gul flammig =/. Men eftersom dem inte hittade någon ny vit spånskiva att slänga på som var samma som den andra så blir det nu i stället björk skivor, en i varje sida =D. Faan så mycket bättre än vitt tråkigt skit,.

Ska jobba som en IDIOT i morgon så jag hinner hem till halv tio då dem kommer för att sätta in det, skulle jag inte hinna går dem in med huvudnyckel så det löser sig i vilket fall, ska slänga in före och efter bilder i morgon =).

Längtar längtar längtar! Underbart att längta efter något. Sen på lördag blir det sushi med anders, fyyyy så fint det ska sitta. Sen är det bara lugna helgen som väntar!... Heelt underbart,. ♥.

Sköna med mitt jobb är att jag själv får välja när jag vill jobba och hur länge jag vill jobba =D. Brukar dock köra mig helt slut för pengarnas skull men i morgon blir det nog bara 2 timmar, bättre än det jag hade tänkt mig först då jag bestämde mig för att ta ledigt i morgon egentligen. Men Jonas ville hinna med två ställen och klart ställer man upp.

NU kommer en annan sak jag längtat efter denna veckan, LYXFÄLLAN!!!...

Tack för mitt ord! ^^


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: