♥ The beauty of life

Jag verkligen älskar allt som sker nu.
Har fantastiska vänner, jobb jag trivs med, fina små katter (även om dem kan vara små djävular ibland) en fin lägenhet jag trivs bra i, en otroligt fin familj (om man raderar pappa då dvs), haft många prövningar som har krossat mig, rest mig och gjort mig till den jag är idag,. Jag bara älskar allt.

Det finns saker jag längtar efter. Som att träffa mannen i mitt liv, min andra hälft, barn, hus och fast jobb men markera LÄNGTAR EFTER!.. Känslan av att längta efter något man inte har men en dag kommer uppleva är helt magisk. Dem flesta har upplevt barn och förlovinngar och undrar när jag ska komma loss, men jag ser det inte så,. jag ser det som - Jag har allt det där kvar att få uppleva och det får mig att le så otroligt stort. ♥.

Igår var jag ute med finaste Nina.
Vi klädde ut oss och för mös innan vi drog iväg till nattklubben Kräm.
Vi pendlade mellan Lady gaga, katt & Rödluvan & vargen hehe.

Vi kunde tydligen tolkas olika med vår klädsel men det passade oss utmärkt =D.

Med respekt så lägger jag inte ut någon bild på henne här innan hon granskat och godkänt men några bilder på mig och döden (André) kommer, för andrè har inget val hahaha :P



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: