♥ Ja jävlar ja!

..... Fyyyy så seg och slöö jag varit hela denna veckan :S.
Känns som min hjärna har ställt in sig på att man blir piggare om man upprepar hur j*vla trött man är 24/7 men det vet väll vilken idiot som helst att man inte blir!? Frågan är ju då vad det är för en korkad hjärncell som sitter där inne och ger en falska förhoppningar :P.

Nyss kommit hem från jobb och bestämde mig för att slänga mig över mina räkningar och räkna igenom vad dem kommer landa på denna månaden,. Man blev väll mindre glad när man insåg att man bara skulle få ha 2000 kvar när allt var betalat =(,. Dock är det bara mycket just denna månaden,. Nästa månad är man arbetslös =(, hoppas att allt löser sig och att jag hinner hitta nytt jobb innan jag förlorar min lägenhet =(. När man väll hittat någonstans att bo så har man snart inte något jobb som håller en kvar där. Jag vill ha den stora tanken och känslan av att allt kommer lösa sig men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tvivlade och oroade mig lite i mellanåt.

Mitt liv är ju äntligen heelt fantastiskt bra utan den minsta överdrift så nu hoppas jag verkligen att jobb frågan inte ska driva mig till sämre mående.

Tur man har så fantastiska människor i sitt liv ♥.

Nu ska jag ta disken innan jag försoffar mig totalt och sen blir det en låång go dusch och sen flera koppar te och inväntning av LYXFÄLLAN! ♥

Sköt om er,.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: