♥Något så fantastiskt som...

En beröring...

Sitter just nu och väntar på att mamma, Ola & min syster Johanna ska dyka upp för att hjälpa mig sätta upp min hatthylla och rullgardiner =).
Känns verkligen super skönt att saker börjar ta form här hemma.

Katterna håller sitt liv här, hänger i gardinerna, sprätter sand i hela lägenheten OCH börjat klösa på tapeterna, får SPEL!

Älskar mina kisemiser men jag vill kunna ha fint här hemma så dem får gärna växa upp och bli lata FORT FORT!!

Tobbe var här en sväng nyss,. Han kommer tillbaka sen när mammse och övriga gått,. Skönt med hans sällskap här,. Den lite konstiga och underliga känslan har försvunnit nu. Nu känns det enbart bra att han kommer.
Mitt liv tar sin form just som lägenheten sakta men säkert,. Jag har ingen stress med något i mitt liv förutom att hitta nytt jobb,. Allt känns så magiskt bra att det nästan skrämmer,. Det finns ju ett uttryck så fult som - För bra för att vara sant :S,. Allt handlar om hur man för sig som min psykolog sa,. Man kan inte styra sina känslor och sina reaktioner men man kan styra sina tankar till en viss del som sedan omvandlar sitt sätt att betee sig som sen går tillbaka i sitt mående,. Det handlar om att våga möta motstånd mer än en gång och ändra sitt sätt att se på det!. NU har jag snurrat bort mig rätt kratigt men vad jag försökte komma fram till var att man måste våga chansa för att nå framsteg,. Att våga ta in någon i sitt liv, att våga må bra fast att det innebär att man kan må dåligt att våga vinna fast det innebär att man även kan förlora! VÅGA LEVA!!

Så som jag känner angående mitt liv har jag inte kännt sen jag var liten och man verkligen på riktigt tog dagarna som dem kom EN i sänder! Jag njuter varje dag och bara älskar det,. Att JAG äntligen VÅGAR vara. Jag satt för en stund sen och läste igenom lite blogg inlägg som jag inte lagt ut och fy fan vad dåligt jag mådde då och fan vad jag klankade ner på mig själv,. FY för mig!. Jag är en skit jävla bra människa som tar vara på mina nära och kära och DET älskar jag mig själv för. JAG är BRA!

Fick pausa mitt i bloggandet tidigare så nu har mina päron varit här och även gått igen.
Tobbe står i köket och lagar mat, TOBBE,,, i MITT kök,. Underbar känsla ♥.

Nu tackar jag för ikväll. Vem vet, kanske dyker upp ett inlägg till i morgon :P.
Ha en mysig tisdag kväll och ta vara på allt hur tufft det än kan kännas vissa stunder,. Bra stunder vilar runt varje hörn gäller bara att ta ett hörn i taget.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: