♥ Blogga?

Blivit och varit helt usel på att blogga med jämna mellanrum.
Sitter just nu och tittar Big brother och bara slappar. Har fet ångest av att bara sitta på röven. Träningscentert har påskstängt så man får snällt träna hemma, jogga/springa och försöka hålla igång fram till Tisdag. Efter hård träning förra veckan och god kost har jag nu gått ner 3 kg. Känns mycket bra..

Min älskling har åkt till Västerås för att passa på att träffa sina vänner lite som han saknat.
Han åkte med sin familj hem efter att dem varit nere med alla hans saker. Innan han åkte tog han mig i sin famn, kysste mig och sa att han älskade mig för absolut första gången, heelt magisk känsla men ÅH vad jag saknar honom redan och han åkte igår :S.

När jag på kvällen skulle hoppa i säng i min ensamhet och vänder bort täcke ligger det ett litet hjärta med texten I love you på. Kan inte med ord beskriva denna lycka med min fina pojkvän. Han är mitt allt.

Den 6:e har vi varit tillsammans en månad så allt har gått mycket fort, eller ja med flytt och så,. På fredag är det 1 månad sen han flyttade in. Vi har "dejtat och varit tillsammans" samanlagt 2,5 månader så orden har väntats in och var helt rätt, han kunde inte gjort det på bättre sätt.

Är så lycklig. Nu vill jag bara ha hem honom igen. Han kommer dock inte hem ensam. han kommer ha två kill polare med sig som ska vidare till Tyskland. Ska bli trevligt att träffa dem.

Nu blir det snart sova. Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tösabit, har du gått under jorden helt?

Allt verkade så positivt.Hoppas det är det fortfarande.Hur har det blivit med dina katter?

2012-04-19 @ 15:00:10

♥Skriv gärna en rad♥: