♥God Jul

 
Söndagen är kommen men inte bestigen.
Klockan är nu 00.19.
Nyss kommit hem efter en fullspäckad dag.
 
Började dagen med frukost hos Conny.
Efter frukosten tog vi oss till gymet och plågade oss i ca 1 timme innan det var dags för mig att möta upp Daniel för en snabb visit i Malmö där dem sista julklapparna blev inhandlade.
 
Jag har tagit mig igenom dem senaste dagarna lite på gott och ont.
Jag vet att detta är det ända bästa men saknad river gärna i en.
Gäller killen som jag trodde var min framtida man, jag var tvungen att lägga honom åt sidan,
varför är inte något jag tänker dela med mig av, känns onödigt då vi aldrig direkt hann börja något.
 
Åter till dagen som nyss avslutades.
Varit och myst med familjen där jag äntligen fått umgås med min älskade bror ♥.
Imorgon ska vi mötas upp igen och byta julklappar då min syster ska iväg på självaste julafton =(.
 
Kommer bli en låång skön sovmorgon i morgon.
När jag vaknat blir det en lugn, skön frukost innan det blir att dra och gyma.
Ska springa en timme sen får vi se om jag kör lite armar, rygg och mage med.
 
Ska försöka bättra mig med bloggen då jag inte skrivit på ett tag och valde ta bort inlägg om personen jag inte hann inleda något med.
 
Sov gott världen♥
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: