♥Tänk vad ett..

Brustet hjärta kan berätta för en förvirrad hjärna.
 
Det har gått dagar som jag inte pratat med honom, sekunder av ren plåga.
Igår var det julafton och jag bestämde mig för att önska honom en god jul för det förtjänar han just som alla andra, kanske han mer än andra. Jag hade inte väntat mig att han skulle svara men det gjorde han, lyckan är total.
 
Vi kom fram till att vi ska förska hålla oss på en myycket låg nivå tills han kommer hem och utgå där ifrån och lägga till dem två dagarna vi hade tillsammans innan han åkte.
Känns helt underbart!
 
Ta dagarna som dem kommer.
 
Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try
 
Miss u!

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: