♥ Jag hjärta dig!

Vilka veckor jag haft!!..
Finner knappt några ord men vill ändå få med det på min blogg så jag kan blicka bak på det en dag långt långt fram.

Förut tyckte jag det var lite små pisamt hur vi träffades!
Men eftersom det är ett faktum kan jag lika bra vara ärlig.

Från början!

Det var en natt i januari.
Klockan var 04:15 och Sverige sov.
Ingen var vaken på Facebook så jag bestämde mig för att chans om någon randome person var vaken på Wordfude (ett mycket populärt spel på mobilen). Jag sökte och du dök upp!,. Båda blev mycket förvånade och vi började prata. Frågan som fick mig nyfiken på dig var - Hur har din dag varit?.. INTE många killa över lag och speciellt inte någon man inte känner skulle fråga något sådant,. Vi pratade i 1 vecka och flera gånger på skoj sa vi - jag ska göra lite kaffe, ska du ha?. -Ja taack =D. Vi pratade i mobil i flera timmar dagligen och smsade varandra. Lite mer än en vecka senare bokade du resa hit men inte hem. Du var här i 2 veckor och 1 dag innan du nu åkta hem i förr går =(. Länge sen jag grät så mycket, som ett litet jävla barn.. Du är såå saknad Jocke, alla som täffat dig älskar dig. Min mamma och syster som är SJUKT svår flörtade föll direkt för dig och sa ÄNTLIGEN en kille i vår smak.
Vi pratar om att du kanske ska flytta hit.. Fattar ni så sjukt, ett spel fick mig att hitta killen jag kanske ska dela mitt liv med,. Nu sitter du i Västerås, på fest hos din polare medans jag sitter i sua Trelleborg,. Har din tröja på mig, den luktar så gott,. Saknar dig massor hjärtat ♥




Min fina, kom snart tillbaka ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

och när hittar du felen denna gången?

2012-03-04 @ 21:57:01
Postat av: Aliana

Suck på vissa kommentarer i denna blogg!



Go for it Christine, du är värd allt bra. Alla har vi våra märkliga egenskaper, men detta fixar du om du bara vill det.

Kram på dig

2012-03-10 @ 19:41:56
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: