♥ Under ytan?

Efter att ha trillat in lite lätt på min blogg så fick jag syn på en kommentar jag fått.
-Har du gått under jorden? :P.

Jag förstår inte hur jag kunnat bli såå usel på att blogga när det väl händer något att blogga om :S.

Jag har tagit tag om min träning till max,. Tränar minst 4 dagar i veckan på olika sätt och väger in mig varje söndag. Måndagar är det ibland dubbelpass. Först Affro fitness och direkt efter det en timmes yoga, tisdagar kör jag danse aerobic 1 timme, onsdagar är det step core och på torsdagar enbart step, på lördagar kör jag ibland ett hårt pass enbart core som är rygg, mage & ben träning, tufft men skönt. Jag började på en vikt av 63,7 kg för 3 veckor sen och väger nu 58 kg där av en hel del muskler.

Känner mig starkare i hela kroppen, psykiskt och fysiskt. Nu önska man bara att man hade ett jobb med =/.

Jag fick en fråga hur det gått med katten/katterna.
Det har gått suuuper bra. Efter att lilla Feffe opererat bort 16 tänder under en nästan 8 timmars operation har nu munnen läkts och stygnen försvunnit. Han leker och busar och framör allt ÄTER! sen operationen för över en månad sen har han gått upp 1,5 kg och väger strax 5 kg. Enorm norsk skogis/main coon pojke ♥.

Min älskade sambo och jag firar 2 månader på söndag och då blir det ut och äta gott, men innan dess blir det komfirmation för min syster på lördag då min ÄLSKADE bror äntligen paddlat sig hem från Norge.

Just nu 01:46 på natten sitter jag sen ett par timmar i sovrummet och kollar en massa serier då Andreas och sambon Jocke har hel dag. Spelar massa massa Fifa & skrattar (skriker) som galningar :P. Älskar när min sambo har kul, då får jag fjärilar i hjärtat till max så det unnar jag honom.

Senaste tiden har jag fått GOD kontakt med min syster (styv syster), min sambo har blivit nära vän med hennes man och lirar nu boll i samma lag, så många par midder med sällskapspel och annat trevligt sker ofta.

Hoppas ni känner er lite mer uppdaterade nu ^^.
Ska försööka hålla i alla fall ett inlägg i veckan :P

Kärlek till er alla ♥

Aldrig utan dig hjärtat ♥


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: