♥Don´t give up

Ibland känns det som att man inte kommer någon vart med sin kropp.
Man tränar 2 timmar om dagen och önskar sig snabba resultat. Jag är inne i min 3:e månad på gymmet nu.
Har fortfarande 2 jäävligt sega kilon att gå ner, dock är det mest hud som behöver tightas till nu, förut var det "feta" kärlekshandtag så det är skönt att se att man bränt fettet i alla fall =), ger det 3 månader till sen tror jag att jag är där jag vill vara men ska absolut aldrig sluta med träningen, det är en del av mitt liv nu.
 
Jag har märkt att folk uppskattar mina bilder och faktum är att jag gärna lägger upp dem och följer mig själv.
Kul att titta tillbaka på då och nu och jämföra.
Har bilder på bloggen sen år tillbaka som inte finns kvar på någon mobil, dator eller något minneskort så därför absolut kul att dem ligger kvar på bloggen =)
 
Tänkte lägga upp bilder på armar och mage som togs igår efter gårdagens träning.
Sen tänkte jag även slänga upp en bild på min rumpa och själv tycker jag det är mer konst än snusk.
Tycker inte man ska skämas över den kropp man hamnade i eller inte ens bli dömd för att man gärna delar med sig. Kan modeller lägga upp bilder för hela världen att se kan jag lägga upp här till mina få följare =)
 
Och till er som ofta peppar min träning med era värmande kommenterare, TACK ni är en del av styrkan jag tar med mig till gymmet. Jag respekterar er som vill vara anonyma men för er andra - skriv gärna ut er blogg sida eller kanske instagram under era kommentarer så jag kan följa er tillbaka.
 
Ha en fantastisk dag alla.
 
Att ge upp tar dig inte närmre ditt mål!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Intresserad

Bild 3 wow

Svar: Tusen tack =)
Christine

2013-02-07 @ 19:22:17
Postat av: Sandra

Hej! :)

Var gärna med i "Helgens Grymmaste" i min blogg.
http://sandrasphotoo.blogg.se/2013/february/helgens-grymmaste.html#comment

Jag ber om ursäkt om du inte gillar sådana här kommentarer!

2013-02-09 @ 11:11:17
URL: http://sandrasphotoo.blogg.se
Postat av: Ida Nilsson

Du har ju kommit en bra bit! Jag har tränat på gymmet i 2 månader nu, ska sätta igång att räkna kalorier på månad, behövs för att det ska hända något nu känner jag :(

Svar: Jo absolut, man är bara lite girig efter mer och snabbare resultat.Känner detsamma där, snart får det bli mycket striktare kost.
Lite smått dålig på det där.

Kämpa på =), kul att ha dig på min blogg. Mvh Christine
Christine

2013-02-09 @ 12:25:13
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Dl

DAT ASS !!! ;))

Svar: :P
Christine

2013-02-12 @ 16:12:06

♥Skriv gärna en rad♥: