♥Ja jävlar ja.

Måndagar tar död på mig.
Började med att stiga upp 06.00 som vanligt en måndag, slog mig igenom frukosten utan kaffe vilket betyder att jag får slåss ett par timmar för att vakna. Skulle sluta mitt första arbetspass 13.00 men fick jobbaöver till 14.00
Låter kanske inte så jobbigt men då ska jag tillägga att jag inte får ha någon paus eller äta något på 6 timmar med tungt städ. När jag väl slutat så drog jag in omoch handlade och har nyss käkat och sitter halv död i soffan och bara tanke på att jag ska iväg och jobba igen om 2 timmar får mig att vela spy.
Skulle orka gymma i mellan men det blir bara inte eftersom jag nyss svalt ner maten.
Så som det ser ut nu blir det gymma efter jobb alltså 21.30
Tog en bild på mig själv under första två timmarna på jobb, ser ut som Ronja rövaredotter, heeelt slut.
 
 
Nu ska jag bara slappa vidare i 2 timmar innan jag ska iväg.
Imorgon börjar jag 19.00 på kvällen så ska njuuuuta av väärsta sovmorgonen i morgon och sen ledig onsdag.
 
Ta hand om er och slit inte ut er om det går att undvika.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: