♥Kaffekick

Helt otroligt sjukt vad skönt det var med en lång sovmorgon.
Sitter nu och pimplar mitt kaffe och funderar på hur jag ska lägga upp dagen.
 
Har sjukt jävla mycket papper att ta tag i, var kommer alla papper ifrån?
Måste till arbetsförnedringen och prata med dem om mitt anställnings bevis då jag inte tror mitt avtal där är "lagligt" eller rent av rätt. Har helt fel lön, helt fel skattetabell och helt fel titel och nu vill jag ha svart på vitt att jag faktiskt har rätt där.
 
Sen är det oxå lätt att få svar av 10 personer dem placerat ut runt en massa bord.
Tycker väll inte dem gör någon nytta direkt och aldrig hjälpt mig.
Arbetsförmedlingen finns för att mindre personer ska gå arbetslösa och då menar jag inte dem som kommer dit för att få hjälp utan nissarna som sitter runt borden.
 
Funderar på att börja skriva om budskap här inne igen.
Det verkade vara uppskattat av många.
 
Även stinas visdum var uppskattat så vem vet det kommer kanske lite egna citat snart =).
 
Hade även där jag la upp lite musik här på bloggen.
 
Slänger in ett par låtar redan nu som gärna spelas högt här hemma.
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: