♥Plötsligt händer det

Då har man bokat in en dejt i helgen ^^.
 
Varit singel i ca 6 månader och har absolut saknat sambo livet och närheten men varit helt inställd på att inte träffa någon men när man minst anar händer det.

Dock är detta en kille jag skulle börja dejta för ca 2 år sen om inte mer.
Vi skulle ut med hans båt och bara myysa i sängen där men konstigt nog gled vi bara i sär, tog bort varandra på facebook efter att ändå pratat rätt mycket i ett par månader.
 
Ett år senare om inte mer la han till sig igen, jag var tillsammans med Jocke så det blev inte mer än ett godkänande på facebook och självklart fanns noll intresse från min sida då, faktur är att jag inte visat något intresse alls sen sist vi pratade fören nu i helgen då vi tog upp kontakten igen.
 
Vi har pratat lite och nu har vi bokat lördag och blir dagen/kvällen bra så har han lov att stanna över.
Så dyker han inte upp denna gången kommer jag inte föra honom på talan en gång till hehe.
 
minns jag pratade mycket om honom förut till mina vänner och var jäävligt lyrisk över att vi skulle ta ut på båten och mysa med lite gott och massa romantik som jag kräver.
När det inte blev något blev man ju lite nere men sen dök Jockeboy upp och det ångrar jag inte för fem öre, fina fina Jocke.
 
Nog om ditt och datt som kanske inte ens blir av.
 
Nyss kommit hem från jobb. Gillar inte dubbelpass som är först 5 timmar på dagen och sen 2 timmar på kvällen.
Där emellan hade jag ett trevligt sällskap över och han fick ju dra efter bara 2,5 timme eftersom jag skulle jobba. Svårt att slita sig från soffan när man har sällskap och den är fri för kvällen, suck.
 
Aaaja, jag får en pengar =D, läängtar så efter nästa månads lön då jag får två löner, wiihoo.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: