♥Seriöst

Jag återkommer till rubriken.
 
Kom nyss hem från en fantastiskt trevlig sällskapspel hos Sara & Conny.
Helt underbara människor med massor med olika åsikter och lätt till skratta, sådanna kvällar uppskattas så otroligt mycket. Vi blev rätt många och fick trängas runt bordet, jag gillar närhet^^
Det roliga med dessa människor är att dem verkligen kan prata om allt. Tar lätt på saker och som tidigare nämnt, har lätt till skratt.
 
Nu ska jag väll återvända till rubriken då.
Jag blev ju uppbokad på "dejt" eller vad fan man ska kalla det så här i efterhand.
Han var ju så satans sjuk att han inte kunde komma, men du killen,
kanske inte så smart att lägga ut videoklipp på när ni festar järnet samma kväll då?.
Kan ju säga att han har blåst sina chanser men det gjorde han redan när han använde ett skumt sätt tidigare idag då han inte tyckte att han behövde meddela att han inte tänkte komma.
Skit samma.
 
DOCK funderar jag starkare än någonsin på att byta till den här nya livsstilen jag nämnt här tidigare.
Det är bara det att det brukar vara mot min moral och är rädd för att bli sårad.
Jag ska fördjupa mig mer i detta men det blir när jag vet mer och har bestämt mig och det blir någon gång i början av veckan.
 
Eftersom en bild säger mer än tusen ord så ger jag en litet ledtråd här.
 
Nu blir det snart sängen och lite små funderingar.
Ska jag eller ska jag inte.
Gillar bara inte att utsätta känslorna.
 
Nää sovgott innan jag säger för mycket.

Kommentarer
Postat av: Anton

Menar du att du skulle lägga ut bilder på dig? :d :d

Svar: Hehe nej. Vet inte om du hört om böckerna 50 nyanser av honom. En annan ledtråd :P
Christine

2013-02-25 @ 18:24:57

♥Skriv gärna en rad♥: