♥Träning

Idag blir det ett hårt pass på gymmet efter att ha latat sig i 2 dagar.
Jag testade min bikini igår för att se hur den satt efter all träning.
Förutom kärlekshandtagen som är gaanska så envisa så är jag rätt nöjd faktiskt.
Hård träning lönar sig.
 
 
Blir att vakna till i soffan en stund till och smälta frukosten, kanske göra ett par ägg med och sen dra iväg för att träna. Jag älskar min träning och blir sjuuukt rastlös om jag inte får röra på mig.
Blir att springa en hel del idag med då jag inte fått göra det ordentligt på en vecka då jag känt mig lite snuvig.
 
Följ mig gärna på instagram: Feldt85
 

Och en annan sak, jag följer gärna er på bloggloving, lägg till och följ mig, meddela mig så addar jag dig.

Kommentarer
Postat av: labbe

Grymt jobbat! :)

Svar: Tusen tack =)
Christine

2013-02-25 @ 22:44:41
Postat av: Dl

Du har grymt kropp Stina, skippa överdeön nästa foto ;))

Svar: Tusent tack, ligger mycket hårt arbete bakom. Lägger ej naken foton eftersom jag inte känner att det är något jag måste slänga ut på nätet, vill du glo in mina pattar får du helt enkelt leta upp min strand i sommar.Ha en bra tisdag =)
Christine

2013-02-26 @ 00:29:06
Postat av: Anonym

oj, grym* och överdelen* =)

2013-02-26 @ 00:29:38

♥Skriv gärna en rad♥: