♥Äntligen

Då var man hemma och mätt i magen.
Idag blev det underbara fiskbullar i dillsås med grov bulgur och ett glas mjölk.
 
Åhh som jag längtat till träningen idag.
Kunde knappt sova i natt så sjuuukt rastlös, kanske sovit 3 timmar och varit enormt trött på jobb =(
Jobbat 6 timmar snart träna sen blir det jobba 2 timmar till tyvärr.
 
Jag ska köra stenhårt idag på gymmet, ska svettas som aldrig förr och sova som ett litet barn i natt.
Hemma runt 21:30 ikväll, blir ett avsnitt farmen och master chef sverige då sen duscha och sova.
För att varit en jobbig dag så verkar det som den kommer sluta enormt bra.
 
Var inne på en killkompis sida som tränar bodybildning, han hade en energi bar som smakade peparkaka så gissa vad jag ska köpa med mig till träningen idag ^^.
 
Nu ska jag slappa en timme framför tvn och låta magen smälta maten lite innan jag ska byta om och dra =D

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: