♥Längtan

Imorgon gäller det ta mig fan!.
Suttit på röven i två dagar, NOLL träning.
Kanske inte var helt rättvis mot mig själv där, faktiskt jobbat både dagar och kvällar båda dagarna, har cyklat som en tok, i motvind i 3ans växel och i snö. Mina ben är heelt slut.
 
Men ja nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna av ett par olika anledningar, ledig i morgon och det är träningsdax till max. Gillar inte riktigt ångesten man får när man inte tränar även om jag försöker förklara för mig själv att vila är bra vila ger en ny effekt av täningen.
 
Skulle ha skrivit i bloggen dessa dagarna med men haft lite mycket att göra.
I helgen var jag inne i Malmö och käka tacos med en massa vikingar haha måste säga att det var en speciell känsla. Fick testa att dricka mjöd för första gången. Alltid trott det var någon slags öl men fan vad fel jag hade, snarare vin, tänka sig. Det var mycket trevligt, alla pratade olika språk och jag var tootalt lost då vi satt pch spelade TP (frågespel), what gör Sven si todag, you försto? hmm nä vi ger upp.
Alla (nästan alla) var tjocka och håriga haha skit spännande att se så stora håriga "tuffa" män så glada och trevliga.
 
Annars har det bara varit jobb som hägrat sen jag skrev sist, eller ja, mitt xbox 360 har oxå fått en hel del kärlek.
Spelar ett skräckspel som heter Sillent Hill just nu, skiter knäck och irriterar mig på den usla sparfunktionen. Man måste göra om sjuukt mycket om man dör och det tålamodet kan jag ha första 3 rundorna sen går det från leenden till stora blåmärken på låren och kontroller som behövs limmas fast i händerna.
Aaandas, phuu okej, ny dag i morgon så nu får jag väll gå och smeka sängen lite.
 
Men innan jag går.
Till dig som frågade som kommentar i förra inlägget om en träff med mig, gulligt, smickrande =)
Kan dock inte svara på det då jag har noll aning om vem du är. Du får helt enkelt skicka en beskrivning i något privat meddelande eller något hehe.
 
Sov gott alla mina fans ;) haha usch nä nu smickrade jag mig själv lite.
Ni är guld, varje liten person. Sweet dreams. Hug and Kisses.
 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: