♥Men Damn.

Men va fan.
Vad hände nu här!?
Som jag tidigare nämnt har jag fått massor och åter massor med choklad av dem jag jobbat hos (i julklapp).
En polar kom över och hade en cola med sig, när han drog övernattade colan och idag när jag minst anade anföll colan och med sig hade han inte EN utan 7 hela choklad kompanjoner, DAMN.
Så nu sitter jag här och känner mig små fet i min enorma soffa.
Tur man tränade hårt och fick av sig strax över 700 kalorier.
Blir jobba och sen ner och springa som en fjåne på bandet i morgon.
Sist jag var uppe i varv (såg garanterat skit dum ut), sprang i 10.5 km/h, svetten lackade och jag flåsade som en gris. Hade 3 minuter kvar och tänkte att jag skulle FAN klara det och vad händer, VAD händer? jo mina feta händer slår in nödstop, veeem fan är nödstopp och vad gör han mitt framför mig när jag har 3 minuter kvar?
 
Suck, tappade hela motivationen, surade som ett barn, tog fria vikter och drog hem. Bitterfitta.
 
Nu tittar jag Hell´s kitchen, blir snart sova. Upp och jobba 4,5 timme i morgon sen ner och plåga skiten av sig själv på gymmet. Sen sooofta inför fest lördag då Nille firar sin födelsedag, tror ju ändå fortfarande att han är ett klonat får eller liknande, men ja grattis min klonade vän.
 
God fucking night.
Liite vältränade armar jag hade förra sommaren, ska jaga rätt på dem igen :P
Och ja, min röv ska hitta rätt med. Natti
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är christine! följt dig ett tag nu!

2013-01-24 @ 23:01:45
Postat av: Conny

Du ser bra ut på bandet i 10.5 km/h, de är ju de man har att titta på när man lyfter vikter bakom dig ;)

Sov gott snygging <3

2013-01-24 @ 23:04:41
Postat av: Christine

Anonym =) Tusen tack, kul att höra. Välkommen hit =)

2013-01-24 @ 23:24:15
URL: http://stiiiinas.blogg.se
Postat av: Christine

Conny- haha min härliga stalker.
Det är för dig jag svänger på röven som ett freak.
Så det är därför du bara tar 15 minuter på bandet när jag tar 45 ;)

Sov gott du med finaste. Hörs och ses i morgon
toodiiiloo <3

2013-01-24 @ 23:26:02
URL: http://stiiiinas.blogg.se
Postat av: Imponerad

Gärna fler "Hotta" bilder du e sjukt nice

2013-01-26 @ 11:01:00
Postat av: Anonym.

har följt dig sen du startade bloggen. Sjukt grymt jobbat och du är så sjukt vacker och hela din kropp!:) Stolt över dig. Släng gärna upp fler bilder;)

2013-08-05 @ 15:08:03

♥Skriv gärna en rad♥: