♥Underbart

Nyss tagit mig en dusch, varit iväg heela dagen.
 
Jobbade fram till 14.00 cyklade hem, lagade mig en god omelett, vilade magen 2 timmar sen iväg och träna på gymmet. Tanken var att jag bara skulle ta 1-1,5 timmes träning men det blev 2.
Efter träningen cyklade jag hem, tvättade fötterna och sen tog mig till Sara och Conny.
Strax där efter drog jag och Sara på 1 timmes Yoga som är sjuukt tufft för hela kroppen.
Så närmare 22.00 var jag hemma efter en full dag =).
 
Dagens Yoga var lite lättare än dem andra Yogerna jag varit på.
Denna var med grund övningarna och en del avslappning. Den jag brukar köra är Core/yoga alltså mycket hårdare övningar för mage och rygg inbakat med balans, eldandning och mycket annat.
(tvättade fötterna då man är barfota på yogan)
 
Det är SKIT kul och för er som bor i Trelleborgs trakten så är det 2 veckors gratis träning med massor med olika tränings pass som boxning, Yoga, fitness aerobic, affro fitness, zumba, Core, step/core och myycket annat.
När detta väl kommer till att kosta är det max 800:- terminen och då får du träna vilket du vill den tid som passar dig bäst och du blir absolut inte besviken. Skickar med länken.
När du kommer in på sidan väljer du schema aerobic/motion till höger och där har du allt som går att välja på.
 
http://www.traningscentret.nu/
Ni är alla hjärtligt välkommna =).
 
Nu ska jag ta och titta Lyxfällan som jag missade idag.
Ha en underbar natt får jag väll önska då så hörs vi igen i morgon.
Sov gott
 
Slänger in två bilder med, fram och bak =) det tar sig sa pyromanen.
 
Fortfarande har jag INSTAGRAM, adda mig gärna om ni vill följa övriga bilder: Feldt85
 

Kommentarer
Postat av: Danne

När får man dejta dig? :)

2013-01-21 @ 00:21:56
Postat av: Christine

Haha, ja du, jag vet ju inte ens vem du är =)

2013-01-23 @ 00:04:21
URL: http://stiiiinas.blogg.se
Postat av: Danne

Hehe nä vet, jag skrev ett meddelande på din FB.
Hoppas det var din iafall.

2013-01-23 @ 18:54:53
Postat av: Christine

Har bara fått mail av Danne jeppsson men det är min vän, frågan är om det är du och bara jävlas eller om du är någon annan och då har du skickat helt fel :P

2013-01-23 @ 20:31:58
URL: http://stiiiinas.blogg.se
Postat av: Danne

Aha nej jag är så fall någon annan :p men vad har du för mail då?

2013-01-23 @ 21:50:29
Postat av: Christine

Heter Christine Feldt på facebook =)

2013-01-23 @ 22:11:20
URL: http://stiiiinas.blogg.se
Postat av: Danne

Ja sry kallas för Danne, heter Dan. Men jag skickade ett nytt mail. :)

2013-01-23 @ 22:55:46
Postat av: Christine

Aha okej =) inte fått något i alla fall :P
Skicka en vänförfrågan först annars kan jag nog inte se dina mail =)

2013-01-23 @ 23:24:41
URL: http://stiiiinas.blogg.se
Postat av: Danne

Ok, har gjort. :)

2013-01-24 @ 06:53:28

♥Skriv gärna en rad♥: