♥Wtf

............ Vad hände där.
Seriöst vad händer med min moral? Ska jag tappa den efter snart 28år i livet?
Jag har alltid varit så stolt över mig själv att trots jag har vissa saker på papper så har jag alltid skött mina kort rätt och levt med ett leende av att jag inte är den som är den, ja den moralen lämnade jag tydligen igår.
Jag ångrar väll inte mig direkt men det känns bara som det var en dum grej att göra.
Vart ska det leda liksom? När fel är grunden hur kan det då bli rätt?.
Aja i detta fallet är det andra saker som spelar in som gör att jag tvivlar.
Jag vill vara säker på alla vägar jag går, man kan alltid möta hinder på resan men vem vill börja resan med ett självklart hinder? Ett hinder som jag dels utom i detta fall i sådana fall måste lära mig leva med, ska jag nu behöva fundera på att lämna ännu en del av min moral bakom mig?..
Varför ska saker vara så jävla avanserade?
Jag kanske kräver mycket men jag är inte intresserad av att dela livet med en rökare. Inte för att hans personlighet är sämre bara att varför ska jag lära mig leva med något som jag valt bort? Det som jag har bestämt mig för att leva utan.
Det för mig är inte värt det. Jag skulle aldrig lära mig leva med en som inte tål päls djur för jag vill inte leva utan mina djur, varför ska jag då välja en rökare när jag inte vill leva med det som rökning för med sig?
Det roliga är att alla rökare jag träffar säger samma sak - Du kommer inte bli lidandes.
Skämtar du? Känner du inte hur du luktar?, dina kläder? dina fingrar?.
Nej det blir nog svårt för mig tyvärr.
 
Usch, tror jag blir mer kräsen för varje gång jag träffar någon.
Tror dock inte det är dem där är fel på utan mig.
Jag har så svårt för att släppa in och låta dem ta en del.
 
Jag vill inte vara den som "letar" fel.
Jag vill att det ska klicka på rätt nivå.
 
Vet inte om det har med allt runt om mig just nu som gör att jag stramar emot ganska kraftigt, blir nästan lite otrevlig ibland och det är ju inte en del av mig. Brukar ju alltid vara så glad och ha lätt till skratt.
 
Vem är jag?? och vart fan är jag påväg?
 
Får väll avsluta inlägget med att jag hade SJUKT trevligt igår för övrigt.
Super trevlig person och jag hoppas så klart vi håller kvar där men tror jag måste finna mig själv på så många plan innan jag träffar någon på något annat sätt.
Jag vill INTE släppa mina moraler och eftersom jag tydligen har börjat göra det så inser jag hur fel jag är ute i mig själv.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym





Skaffa brud ist stina! :D Du verkar bara hitta taskiga killar.

Svar: Hehe, har funderat på det men skulle vela ha egna barn. Skulle det sen skita sig går jag nog över till tjej.
Christine

2013-03-10 @ 23:42:24

♥Skriv gärna en rad♥: