♥HEJ bloggen & läsarna.

Frågan är om här ens är några läsare kvar?
Jag har haft en hel del motgångar den senaste tiden men nu denna veckan har det verkligen vänt.
Är lyckligare än på sjukt länge,
Dejtandet smiter på och vi tar det väldigt väldigt väldigt lugnt då det inte finns någon stress.
Tid är allt vi har.
 
Jag ska försöka bli bättre på att blogga igen nu när man är lyckligare igen.
Det kommer bli en hel del om träningen.
 
Jag har nått många nya mål och tagit en hel del nya personligt bästa.
 
Tyvärr har jag gått och blivit sjuk, tydligen kan kyssar smittas ^^.
Så nu är han hemma och vilar upp sig medans hans bakterier växer inom mig, goottiigt haha men ack så värt varje kyss.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har mig kvar :) Roligt att du ska ta igen bloggandet och att allt går bra för dig! Är det fortfarande samma sällskap som du dejtar? Jag själv har börjat träna , så jag är veldigt nyfiken om vad du kommer sriva om träningen :D !!

Svar: Ja det känns som det är dags =) haft många svackor som man inte kunnat kontrollera men nu frodar livet. Kattungarna växer och idag börjar träningen till max igen. Kul att du följer =).
Christine

2013-05-16 @ 10:33:20

♥Skriv gärna en rad♥: