♥Träning, kärlek & djuren

Allt är på topp för mig just nu.
Trivs som fisken i vattnet.
 
Mina små kattungar blir bara större och större. Hoppas vi bara att vi hittar bra hem till dem små.
Eftersom ingen har visat något större intresse för honan i kullen valde jag idag att döpa henne.
Hon ser ut som en liten panda så fick bli Pandora.
 
 
När det gäller träningen har det gått utför och utför.
Först hade jag inte ekonomin till att äta ordentligt och sen blev jag sjuk en vecka men nu är jag på g igen. Idag blir det sola lite i trädgården innan det blir ett sten tufft pass på gymme.
 
Tur man träffar en så fantastisk kille som stöttar en.
Han tränar väldigt mycket själv så känns bra att han finns där vid ens sida.
Fick frågan om det är samma jag dejtar.
Han "den" som jag "träffade" i ca 2,5 veckor "slängde" jag ut.
Man kan inte bete sig hur fan som helst, går inte in på vad han gjorde här men kan säga att jag får betala för det när jag flyttar här ifrån =(
Han jag träffar nu hade jag kontakt med i 3 månader där innan och under tiden.
Jag var aldrig helt intresserad av den där eftersom han beteede sig sjukt konstigt hela tiden. Mina vänner bad mig sluta träffa honom och eftersom jag hade kontakt med denna fina pojke som jag träffar nu så var det inte vidare svårt att släppa taget om en som fick en att gråta typ varje dag i 2,5 veckor, nog sunt. NOT!.

 
Nu har jag träffat denna kille i 1 månad. Vi tar allt lugnt och har knappt gått ut med att vi träffas, lite mer nu dock. Ingen stress alls, har ju ca 65 år kvar att leva ^^
 
Till dig Lina som gärna ville följa min träning så ska jag verkligen försöka skärpa mig med bloggandet nu när träningen drar igår på riktigt igen.
Har du några frågor du vill ställa privat kan du göra det på [email protected]
 
Ta hand om er alla och ursäkta mig för mitt heeeel röriga inlägg. Ni kommer få lite mer klarhet i saker när saker kommit ut ordentligt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fiiin "het" bild på dig;) släng upp fler bilder och skriv,älskar att läsa din blogg.:)

2013-08-05 @ 15:35:26

♥Skriv gärna en rad♥: