Downtown..!..




487262-302

Vaknade vi d 10 idag... Hade fått meddelande av Niklas.. Kändes verkligen bra...
Det är någon som har komenterat i min blogg att det verkar som jag vill bli sårad igen efter vad jag skrev till honom här igår.. Vill bara att du ska veta att du  FATTAR  inget.. OK... Jag är ju sårad för jag är utan honom.. Du vet inte vad jag är för skurk i vårt förhållande.. feletet ligger kanske hos mig... Vad vet du?..

Skiit samma om det nu... Om en stund ska jag & Emma ner till stan.. Framkalla lite bilder och sånt..
Sen blir det till svedala och bränna lite skivor till förfesten hos mange på lördag...

Skriver mer detaljer sen... Ha d bäst..

Ps. Läs gärna min blogg... Kom gäärna med förslag och tankar MEN döm inte mig...



Kommentarer
Postat av: Lis

Jisses va du ändrar utseede ofta på din blogg...haha. Fina rosor. Synd att jag inte akn komma på lördag, de hade vatt kul. Puss

2008-04-09 @ 15:36:06
URL: http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: