Feestat =)



Taaaack Niii underbara määnssikoor som tog med mig ut igår..
Ni förstår inte hur mycket det betyder för mig... Inte varit ute på såå otroligt länge... Ni har gett mig en av mina bäästa dagar/nätter i mitt liiv.. =)

.. Från början.. --> Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så var jag och Cindy på en fika i Malmö i förrgår..
När vi fikat färdig och skulle gå skilda vägar bestämmde vi oss för att festa dagen där på... Igår då.. =)
Så dagen efter ringde Cindy och vi la upp våra planer =)... Någon timme senare var hon och Louise hos mig i svedala.. Vi gick till tivolit som hade slagits upp i svedala direkt..

Cindy är heeej galen i sina karuseller och känner ju alla.. (Eftersom hon jobbat där).. Vi var så gott som över allt samtidigt.. Snacka om att man var yr.. haha och inte nog med det så skulle vi åka karusell på det ...
Yra som höns åkte vi runt runt och runt i samma karusll í så gott som 4 timmar haha.. Tur det inte var kallt eller så.. (Sviiiin kallt)... När klockan närmade sig nio kasade louise mot oxie för att hämta sin mamma.. När hon kom tillbaka till tivolit gick vi upp i lägenheter för att göra oss redo för en ute kväll.. Fyy faan va heeta vi blev. =)

När vi klyddat lite med körning och sånt så ringde vi efter taxi.. hade en tjej som väntade på oss på södervärn (Malmös bussterminal).. Så vi kände oss både dumma och stressade.. Tappade fan allt mitt hår.. (haha INTE)..
När vi kom fram till malmö tog vi oss till Masskott.. En pub inne i Malmö. Vi satt där i kanske en timme innan en otrevlig vakt skrek och hadde sig om att vi skulle dricka snabbt... Kan inte vara LITE trevlig eller så? NOT..
så vi tog på oss våra kläder (Jackor) som vi hunnit bli berusade brevid..  Och tog oss mot heartbreak (Breeze som det heter nu)...

När vi kom fram var det bara att stapla sig in genom pip kontroll.. JAG misslyckades,, Meeen va faaan sa jag.. vakten stirrade på mig som om han inte visste om han skulle skratta eller vara otrevlig. Men han skratta.. jag stod ju med väska o jacka o allt i vädret och visste inte vart jag skulle börja slänga av mig saker...
Jag kom med en dum komentar.. Jag tror det är spännet i min jacka som låter.. Nu kunde inte vakten hålla sig förr skratt.... Så sa han.. Nää kontrollen här låter och din jacka är orsaken... (jag -->) meen hallå whatever.. samma skiit ju ;) .. När jag väl var igenom var det Cindys tur... tror faan det pep för henne med?... Eller var det för louise? Jaa känslig jäävla maskin jävel dock... Klagar på spännen i jackor... Tror den pep för Louises hårspänne med.. Haha... Snacka om spåra helt vilt... här letar dem inte vapen eller sprit näää jackor och klämmor... seriöst ställe =)

När vi väl var inne föll cindy pladask i trappan upp... meeeen guuumman... du ska väl me upp?.. haha... Kunde inte hålla miig.. När vi kom upp gjorde vi toaletterna osäkra =)... Efter det gjorde vi bartändern vääldigt osäker...
En tjej kom fram o ville ha en bild på mig o Cindy.. jag sa okej med ett leende men Cindy sa glöööm det med bestämd röst... Så tjejen sprang o letade upp en kille jag aaldrig träffat o tog en bild på oss...
Den har lagts in på heartbreaks hemsida... Ball läge.. men man bjuder väl på sig själv =)
Vi laddade upp med cider och shots sen satte vi oss vid ett bord...
När vi suttit där ett tag kom det en kille fram till mig...
Jag vet inte om han försökte ragga men om han gjorde det så gjorde han det braaa jäävla dååligt =)...
han bad mig passa hans fulla kompis ett par timmar... joo men sääker VA!!..

Efter det drog vi oss in mot dans golvet.... skakka ruumppaa =)... gaalet vad killarna raggade Haha Fjooller... men jag Louise, Cindy o haiidiar eller hur det stavas dansade som aldrig förr... man fick slå bort killarna.. haha... Men var rätt kul o retas... Vi skrattade bara när killarna stod där i en rund ring o tittade på... se men inte röra DOCK..!!.. Äckliga snuusk killar haha...

Efter ett tag var det dags för Cindy att röka... Fy fyyy fyyyy rrr =)...
När vi kom ner står mitt ex där... (Cindys bror) Marcus Luunnddiiinnniiooo =)...
Och hans två kill polare... Matte & PH...
När marcus skulle gå in så stoppade vakten honom... DU kommer INTE in här.. du är för full...
Men marcus som alltid är för full tyckte inte det var någon big deal...
Vakten bad honom gå ett varv innan han gick in... Marcus vände sig om och gick ett varv på max 10 meter o sa redo =)... Vakten kunde ju inte låta bli marcus charmiga sätt så han släppte in honom.. När marcus väl var inne kom han på att dem inte tog kort så han fick ta en 10 meters runda till... Haha det gjorde vakten glad..
När vi kom upp så dansade vi alla runt o runt... =)

Men efter ett tag så såg inte Marcus så glad ut längre... Vi som känner honom vet att man bara ska låta honom vara men jag kunde inte låta bli.. Vill inte se viktiga människor sura eller ledsna så jag gick efter men shiii fick jag =)..
men bara någon minut senare kom han och tog min hand och bad om att få prata med mig.. han bad om ursäkt och sjääälvklart godkände jag det... Marcus du är en heeelt underbar kille inte kan jag vara sur på dig..
Vi satt i soffan och pratade ett bra tag... Sen gick vi tillbaka till dem andra och festade vidare...

Det tog inte lång tid förens Marcus ville bråka... och bråka =)... som sakt han är en chamöör .haha.. Man måste känna honom för och veta.. jag slängde mig livlöst framför honom Haha STOPP... inget bråk ikväll snäälla...
Men det varade inte läänge innan Cindys finska tjej kompis hälde en öl över Marcus.. Shiit tänkte vi som verkligen känner honom... nu är det kört... Haha.. Marcus tog sin nyköpta öl och hälde över henne... hade jag inte gått i mellan tror jag faaan han hade puttat bort henne med... Han var rätt trött på henne sen innan..

var heeelt underbart o träffa dig igen marcus.. var ju typ eeevigheter sen.. Tyvärr...
Efter vi dansat vidare och supt vidare skulle vi ta oss hemåt... då kom en kille fram till mig och smekte mig över magen... !? ... Marcus lackade ur och hot kastade upp sin armbåge mot hans ansikte.. haha meeen gaaalet... killen vågade inte göra något.. Marcus kan se rätt galen ut haha.. men snällt av marcus att skydda mig mot sliskiga killar..

Efter detta var det taxi dags... Min älskade Cindy sprang runt bland bilarna som en yrhöna.. vet inte om det kan berott på tidigare tivolimen.. Haha... men hon hade rätt i att dem två första bilarna var för dyra..
Marcus lackade helt o sa till Cindy nästa taxi tar vi.. håll truten o hoppa in.. Haha.. deem är för sööta =).-. syskon kärlek eller vad på högsta nivå...

När vi kom fram till Oxie skilldes vi åt... Jag o Cindy sov hemma hos Cindys farmor och marcus o louise tog sig hem till var o saj... Idag har vi varit på tivoli igen.. Försökte få ditt marcus.. Skulle vara kul o träffa honom i nyktert tillstånd =)... Lääänge sen nu ju.. =)
Men han vägrade =).. Jätte trött och öm i kroppen efter gårdagens fighter... men i morgon kommer han en stund och umgås.. ska bli kul... =)...
Hoppas dina knogar blir hela snart.. ser faan inte klokt ut Haha...

Tööööööössseeerrrr... TACK för en av dem dem underbaraste dagarna av mitt liv,,,
Älskar er... Kisses err stina...

ps bilder kommer... Cindy ska bara skicka över dem =)






Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: