Hemma igen..



Idag Har man varit iväg hos Louise o pratat av sig.. Riiiktigt skönt..
Man hade ju en del o prata om,, om man säger så ;) ...
Uuunderbart att träffa dig igen gumman min... *Älskar diiig* <3
Har bestämt mig för att boka en tid till Tattoeraren snart... Dem har riiktigt låånga köer i Ystad..
Så hade tänkt o få bokat till September.. Vore toppen.. Man är brun och solen är inte framma för att skada =)..
Pratade lite med Niklas innan via Sms,,,... Blev inte bra direkt... Jag vill verkligen ha tillbaka honom i mitt liv... Men han har fast jobb där och kan inte flytta med mig... Så i längre sikt är det väl dömt och misslyckas som Niklas säger.. Men jag är villig o kämpa... Kan inte släppa taget...
Försöker intala mig att allt blir bra men det ser riiktigt mörkt ut.. =( ....
Läängtar som faan efter den 25 =).. Kommer Lina hit.. Blir ner till Puben o festa.. sen ska jag med henne hem o stanna där ett tag.. får se hur länge.. minst en vecka i alla fall.. Blir en massa festade... Skulle cykla fulla men jag vet inte om jag känner för att cykla.. Blir nog att hoppa över det o för festa någonstans.. Om det inte blir så att jag rånar Sonny på en plats bak på hans mammas Moppe.. HAHA...


Var så ootroligt nära på att börja gråta hemma hos Louise...
Niklas kämpa med mig snälla... Vår kärlek måste ju varit starkare än att få oss att ge upp nu?.. Eller?..
// StiiiiNa



Kommentarer
Postat av: Lis

De va verkligen jätte kul att du följde med upp. Alltid lika skoj o träffa dig, gumms! Men varför sa du inte att du ville gråta. Jag har ju en axel som e till för sådant. Pussar lis

2008-04-11 @ 23:31:18
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: