Kankse här..?..



487262-355

Blir kanske här man ska övernatta när man är och besöker götet..?
Vore inte fel ser heeel mys ut =)..
Idag har jag faktiskt varit o jobbat =)... Måndagen förbi.. Tisdags fighten i morgon.
Trivs jätte bra =).. Man måste ju ha ihop pengar till rock afton i götet med Putte och hans syrra med kille..
Nu ska jag veerkligen sova...
Riiktigt trött.. men man var ju tvungen att gå in o skriva en blogg Juu...
Tack Patrik för du delar med dig av allt..
Du är helt underbar =)...
Jag vill vara med när du ska gadda dig... IGEN =)..
Nanna gott sverige..
O Putte...
//stiiiNa

487262-356




Kommentarer
Postat av: Putte !

Jag har din och min Metaltown biljett här framför mej, jag ska kolla upp hotell nästa vecka får mera cash då...har gjort av med 1 utav mina 4 löner haha...läääängtar tills vi ska ses,grr

2008-04-24 @ 14:51:23

♥Skriv gärna en rad♥: