Natti Natti...



487262-282

Blir en tidig kväll ikväll... Riiktigt trött faktiskt... Varit en seg helg med lite händelser..
Igår åkte jag till svedala och umgick med min Katt... Martin som bor där skulle iväg till Stockholm och jag kände för att komma hemmifrån..
Älskar att spendera tid med mysan... Djur gör livet så mycket lättere när man mår dåligt.
Idag har vaknade jag i svedala.. SENT... vaknade 13:00.
Gick och la mig nära fyra på natten eftersom jag satt och pillade med min blogg sida..
När jag vaknat slängde jag till my lite mat och plötsligt satt jag vid dator ingen..
Man spenderar allt för mycket tid vid datorn när man är arbetslös..
Önska verkligen jag hade ett jobb så man hade någonting för sig...
Efter jag suttit vid datorn en stund gick Formel1 igång på tv,n..
Dem kör 57 varv på närmare två timmar.. lite segt men håller man på Ferrari är det värt det hela.
Slutade på två plaseringar 1,a och 2,a...
Martin som hade kommit hem surade lite över mc larens förlust... HAHA..
Strax där efter tog jag mig hem till Trelle igen...
Väntade i tre timmar på mammas kalopps och sen fick man ätit gott..
Värt väntan..
Efter maten körde mamma mig till Emma..
Mamma ville inte att jag satte bilen i det områden så..
Hos Emma vankades det film... Rätt feet film =) men myycket blog och krig...
Det är man ju lite svag för.. Bläää...
Nu är man hemma igen och nyss suttit och spelat lite Blip..
Tjejen jag spelade med var verkligen av den trevliga sorten.. Skönt och ha ett trevligt sällskap när man spelar..
Blir ofta bara hej hej då.. grattis... m.m..
Men vi kom till och med in på vad man behöver och inte behöver här i livet..
Jobbigt med lite vänner och förlorad kärlek..
Som sakt..
Nu är det dags för sängen..
MEGA trött...
Natti natti....
//Stiiiina...



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: