ojojoj...



Viiilken helg det varit =)...
Massor med skoj...

Fredag: I fredags satt jag hemma hos Emma och hjälpte henne lite med en tavla hon skulle gära till en tjej hon tar hand om =)... Tog lite mer än en timme.. Skoj var det =).. Sen hjälpte jag henne och Jonas med att flytta runder lite möbler. =) Blev jätte bra... Senare på kvällen satte vi igång en film och krängde en pizza.. GOTT...
När klockan närmade sig sängen körd dem hem mig... 


Lördag: På lördagen vankades det fest... Var hos mange vid halv fyra och började fixa lite... Städning och maten .. Eller ja.. Jag fotade mer hans underbara hundar mellan städningen haha
=).. Efter det tog jag mig till svedala och gjorde mig i ordning... Tog en dusch och lockade håret i min all ensamhet.. Eller ja lilla my var ju med där =)... När jag var klar porrad tog jag på mig...
Vet inte varför man är så fixarad att ta bilder på sig själv så fort jag gör mig i ordning...
Kanske för det fina kommer fram Haha...
Såå jäävla härligt o göra sig i ordning... Länge sen man gjorde sig dans fin =)...
På förfesten hos mange var vi bara 10 st.. Lagom... Vi år grillat och sööp som faan... =)..
När klockan blev elva tog vi taxi till Törringe där idol clabbe hade 80 tals fest för oss =)... Riiktigt kul..
Träffade en massa människor som man inte sett på läänge... Kul att träffa dig med Patrik =)...
När man dansat sig trött och supit sig piss full var det dags att ta sig hem... klockan var 05:00 nr jag var hemma..
Hadde så jäävla kul... Flippade ut heelt och hållet...
 
Bilder....
Hemma hos mange innan festen: Hundarna: Maja(Grå) Simba(Brun)

Gjorde mig i ordning... (Porra mig) Haha...

Förfesten:
 
Inne på Törring:


Idag (Söndag)... Min dag började med att jag satt hemma och glodde,, Gick in på min msn och började prata med en massa =)... En av dem var Fredrik.. Gaalet länge sen vi träffades så vi bestämmde oss för att göra det,,,..
Han tog ut Musse (Mustangen) och körde mot Trelle... När han kom körde vi in om Emma och sa hej i typ 5 min.. Sen efter det körde vi ner till standen och gick och pratade,, var döö härligt väder....
Riiktigt kul att träffa dig.. Var ju inte igår direkt... Blev jätte glad när du sa att jag var en trevlig, söt och rolig tjej =).. Tack.. jag behöver verkligen komplimanger nu... (Smiker smiker)...



Nu ska jag titta tv... tråkigt att blogg jävlen klyddar,, vissa bilder går inte och se och andra kom inte in alls.. Hoppas det duger ändå... //StiiNa.



Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Varför lägger du ut såna bilder när du är lättklädd Christine?

2008-04-13 @ 22:39:33
URL: http://Helenaskog.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: