... Så är det..



487262-300

Nu har man ätit...
Rätt rastlös nu... Palla gå ut bara haha.
Illa...
Sitter och funderar på omj ag skulle skicka ett sms till Niklas..
Men sen tänker jag att han hör väl av sig..
Jag är alltid den som skickar första sms,et..Dryga jag..
Sen vill han ju komma ifrån mig..
Annars hade han inte gjort slut..
Tänk om han sitter o hoppas att jag träffar någon annan snart så han slipper mig.
Så sitter jag och längtar efter honom och skickar en massa sms,,
Bara en tanke jag har eftersom han inte är så glad av att höra av sig..
Vi får se.. han får en vecka till på sig att ringa mig...
Jag tänker inte vara på honom mer..
Han vet vad jag vill nu..
Emma kämpar med att få ihop en massa killar till festen i Maj..
Tycker jag ska tänka framåt,..
Jag har gjort nog.. =)..
Men jag är ju fortfarande kär i mitt ex..
Men han valde att inte vela vara med mig. =(..
Har verkligen kämpat.. kan inte göra mer så det är kanske dags att dränka tårarna i någon annan..?
Vore kanske fel det med?..
Men jag pallar inte vara ensam och så här ledsen mer...'
Känns liksom som att Niklas flyr varje gång vi bråkar.. sen hör han inte av sig eller svarar på mina sms..
Har hänt ett par gånger nu... Idag är det 1 vecka och 1 dag sen Niklas ringde..
NEJ.. vill han får han komma till mig.. som sakt han vet var jag står..
Men jag orkar inte stå här hur länge som helst..
Antingen tar han tillbaka mig eller så går jag vidare..
Snart... Mycket Snart..
Nu ska jag titta tv igen.. haha KUL..!?..
Se om någon ringer o vill hitta på något..
// StiiiiNaa.



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: