Tack Putte.. =)



487262-354

Min käära Puttteee =)...
Du är bara för bäst...!!..
Såå otroligt skönt att prata med dig..
Du stärker det som engång blivit svagt...
Blir så glad för så många saker du skriver till mig...
Som detta typ... (Stal det från vårt msn samtal =) )

Putte säger:

jaaa du o jag mot världen Stina
....
Sånt gör ju en sååå otroligt glad...
Vi har även bokat en hollandresa =)-
Ner och höra feet musik.. =)
Vore inte fel o slänga in dina päron i gadroben i heller som du sa..
och stanna över i deras villa =)
Haha.. nej nog om händelser..
Du gör miig riiktigt glad..
du är en underbar människa en UNDERBAR vän.
Och du VET att om det är något så är det bara att prata med mig..
Kommer alltid finnas här för dig på alla sätt jag kan..
Tack för du finns där för mig...
DU gör mig stark när andra gör mig svag =)..
Både du och jag har haft det tufft i våra liv..
Men det är SLUT på det nu...
Och en annan sak som är mellan dig o mig..
Det du har klarat dig utan är såå jävla stongt gjort
Du är grryyym =)...
Jag ser verkligen upp till dig..
Låter säkert döö konstigt,,
Men att få finnas där för någon som har haft det svårt
ger en lite insikt i sitt eget liv och ger hopp..
TACK...!!...
// StiiiiiiNNaaaaa......

                                                                                     Ps.!. Vi ses snart... Lovar..!.. =)





Kommentarer
Postat av: Putte

Det är du som gör mej underbar Stina, när jag pratar med dej vill jag vara underbar =)...du förstår mej på dom flesta sätt, säkert tack vare att du haft det tufft du med...Jaaa vi måste åka på sensation black finis !! Vi kommer vara snyggast på hela festival =) *Kysser i nacken som bara jag kan*

2008-04-20 @ 17:04:06

♥Skriv gärna en rad♥: