Helgen som varit..!.





Fredag:
I fredags satt man o tråkade på jobb.. Längtade mest hem och efter helgen..
Dem sa att vi slutade tolv så man ställde ju in sig på det..
Klockan tolv sa dem plötsligt att vi slutade två..
Shiit vad tokig jag blev då.. Längtade verkligen hem eftersom Louise skulle komma o festivalen var på hög varv.
När man väl slutat och kommit hem bjöd mamma på fika.
Louise ringde och sa att hon var på G... Allt var plötsligt på topp igen.. =)..
När louise kom tog hon en dusch och gjorde sig klar vid min sida för en festival kväll i Trelle.
Vi gick en runda på marknaden och tivolit.. Handlade 20 st dvd filmer... Dem hamnade rakt ner i min övriga samling.. Nice.. Sen gick vi in till parken och kollade en massa band.. Plötsligt såg vi båda att det var DANNE som sjöng.. Vilken JÄVLA röst han låg inne med.. SHIT.. blev JÄVLIGT impad.. Jag och Louise sod och dansa i tackt och klämde varandra på brösten haha.
Senare var tyvärr louise tvungen att dra.. =(... Så jag for hem, gjorde vid mig och drog och mötte Klange och Kenny. Vi gick ner en vända till parken och hörde vidare på lite rock band som spelade då.. Man visste ju vilket folket var.. Man blev lite chockad och impad hela kvällen. Efter parken drog vi ner till Lycktan. Träffade Bobby och någon sjuk kille. Efter en timme ca tröttna jag o Bobby så vi drog över till den andra puben.. Pub Böst. Hände noll där så vi drog ner till torget och tog oss en åk tur i twister.. Det skulle vi INTE gjort.. Bobby blev såå dålig att han var tvungen att dra hem.. Illa.. så jag gick ner till lycktan själv och blev ständigt trackad av en och samma kille... heemskt.. Så redan 00:0? drog jag hem.. Ringde juhlian och pratade med honom i ca 2 timmar eller så... Sen flög jag in i sängen och däckade meddetbums =)..

Lördag:
Vaknade vid halv ett på lördagen.. ILLA.. Haha... Man var ganska sliten fast man inte druckigt något..
Byggde på mina naglar, Hoppade in i en dusch och gick ner i vimlet för att träffa Krille.
Vi gick och åt på en Kina liknande resturange. Tog en chinabox. Massor me gott och mätta blev vi.
Se pinnade vi hem till honom, Tog varsin cider och pratade i massor..
Sen var det dags för honom att köra till Lund och träffa sin flicka så jag gick hem, tog en ny dusch gjorde mig fin och drog hem till Klange. Han satt oxå ensam hemma med tobbe och hans dotter.
Men tobbe och Bell gick och la sig så jag o Klange satt o flabba själa vilket gick hur bra som..
Han mobbade mig dock mest men men.. Smällar man får ta =)..
Sen dök Kenny upp och det blev en massa prat där..
Sen dök Gustav upp och vi blev klara för att dra ner till torget och kolla läget i öltältet som dem slagit upp där.
När vi kom fram ville klange m.f gå in men jag o Kenny vägra.. Vi ville till magget diret.. Vi tyckte det var onödigt att betala 150 kr där o sen 100 på magget.. Vi skulle stanna i öltältet i kanske 30 min.. Löönt..
Jag och Kenny fick våra villjor igenom i alla fall.. Vi gick ner på lycktan först.. Tog en öl innan vi gick till Magget..
När vi väl dök upp på magget var klockan halv 1.. Så jääävla mycket folk att dem knappt släppte in oss.. Men in kom vi.
Man träffade ju maasssor man kände.. helt sjukt.. Var riktigt trevligt..
Hade ONT i fötterna när jag gick hem efter allt fläng o släng. Marcus drog tag i mig och sprang in på dans golvet... trodde jag skulle trilla och DÖ men jag överlevde.. Efter en timmes dans så skylde jag på att jag var kissig och flydde fältet. Letade upp Klange och Kenny igen. Redan vid 02:00 fick vi nog. Man börjar nog bli gammal Haha.
Så vi gick hemmåt... Vi bor alla tre i samma kvarter så vi gick följe en bit..
Seriöst... jag har varit AS nöjd med mitt utseende hela helgen. Nu när finnarna nästan är helt borta bara ärr kvar. köpte nya kläder och killarna glodde och slet i en heela helgen.. jag sket STORT i dem för jag ska inte ha något eller någon.. Kul att dissa Haha... Men samtidigt kände jag mig RIKTIGT smickrad =)..
Väl hemma slängde jag mig i säng... Meega trött.. skönt för fötterna =)

Söndag:
Då var det söndag idag... ska bara ner i en hääärlig dusch och sen på med lite mjukis och över till Krille. Ska prata massor om hans kväll igår =).. Ja även min.. Men nu är inte Krille singel mer.. GRATTIS vännen.. Krraaamis..
Ja det blir även film och gooodis ikväll...
Nästa helg är man tvingad över till Klange igen.. Glömde min cider där o han lät mig inte hämta den igår..
Knäpp sak.. HOPPAS Louise kommer då med..
Gumman du MÅSTE.. snällaa... vi saknar dig såå sjukt..
Men jag är JÄVLIGT glad för du kom i fredags, hade super kul.. Älskar dig gumms.. <3<3

Stina säger Bye bye


Bilder från fredagen..



Kommentarer
Postat av: Lis

tack för i fredags gumms. tyvärr hade jag inte råd o ork att köra igen på lördagen. men nästa helg om inget skiter sig så kommer jag ner. Hade vatt super kul. Puss

2008-08-31 @ 17:45:37
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: