Igår & Idag...





Igår var jag inne i Malmö med min bästa kill kompis Krille..
Heelt underbar människa... Tack för en underbar dag.. Läängtar som faan till Lördag..
Ps..!.. Hur FAN kunde du låta mig handla så mycket godis..? Haha... =)
Vi var även in om systemet och fixa annat godis :P ..





Idag ska jag hem till Lis på krämparty..
Sooom man längtat.. =)
Visst ska det bli kul att smeta in sig i dyra krämer men det är ju louise man längtat efter..=)
Saknar henne så gott som varje dag..
Förut bodde hon i Trelle och hon fick så gott som slänga ut mig.. Haha
Fast det ville hon ju inte så klart :P
Hon är min andra hälft..
Så kl 19:00 börjas det..
jag kör redan kvart i sex... Hon bor förbi Lund i ett litet kvarte som kallar sig Hurva .. Haha..
Nu blir det duschen efter en dag på jobb...

Ps..!... Fick förlängt till den sista dec..
Wii.... =)
Ha det bäst alla...
// StiiiiNaaa
<3




Kommentarer
Postat av: "B"

Snygga bilder på bilddagboken.. Vad säger pågen?

2008-08-27 @ 21:29:52

♥Skriv gärna en rad♥: