Jahapp...



Ja jag vet inte ens om jag vill gå in på det.. Men känns som det var evigheter sen jag skrev blogg nu...
Min älskling gjorde slut med mig... Så nu är jag ifrån honom igen...
Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till..
Förut när pojkvänner gjort slut eller jag själv gjort slut och kommit ut och killar raggat på en har jag alltid tagit det som kul och faktiskt flörtat direkt... Låter kanske knäppt.. Men så har jag alltid gjort för att förtränga min smärta... Men Juhlian har det varit HELT tvärt om.. jag träffade honom vir lunar.. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi fick en kontakt som jag aldrig tidigare känt... Och när det nu tagit slut ser jag honom över allt... Igår kom en av om inte den snyggaste killen på hela jävla företaget fram till mig och sa att jag var fin och att mitt hår var ljust och fint.. HAHA shiit.. blind!?.. Men jaa.. Hade inte det varit för Juhlian som springer i mina tankar jämt så skulle jag nog säga något tillbaka eller i alla fall tagit kontakt tillbaka... Men allt jag fick fram var tack och sen gick jag... Jag vet Juhlian bryr sig om mig än och att han inte vill mig eller sig själv något illa... Han bad mig bry mig om mig själv och inte tänka så mycket på honom när han gjorde slut.. Jag har försökt följa vad han sa för hans skull.. Tänkt att jag ska stänga inne mina känslor eller slänga bort dem.. Men om det är sista gången han får se vad jag känner eller tycker,, eller om jag ska få säga det till honom.. Så vill jag att han ska veta att jag älskar honom och hoppas än att han kommer tillbaka.. Om han kommer tillbaka ska lunar och msn BORT för det är MÅNGA gånger därför vi bråkat... Jobbigt... Jag tror inte jag får tillbaka honom som min pojkvän.. Men OM så skulle jag bli världens lyckligaste.. men just nu är det viktigaste för mig att han mår bra och det gjorde han tyvärr inte med mig och självklart ska han gå utan mig då.. Jag vill han all lycka så jag hoppas han får det han förtjänar... Hoppas han vet hur ledsen jag är för att jag lät allt hända.. jag vet man är två i bråk... Men förlåt för jag säger detta.. Men ni där ute vet INGET... jag bör inte prata med någon om detta för det är mellan mig och Juhlian... Men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig... Inte pratat med honom sen i söndags.. =( riiiktigt jobbigt.. Men fyy vad jag längtar till i morgon =).. för då ska vi pratas vid igen... Sov gott världen... jag mår bra.. så tänk inte på mig... Jag är bara nere eftersom jag förlorat den jag älskar mer än livet själv... Men stina har sig själv att skylla.. tänk inte EN dålig tanke om Juhlian för han har ett hjärta av GULD...

Natti Natti alla... //Stina som tror på sig själv =).. Igen =)..



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: