Krämparty på högsta nivå :)








Min Onsdag

Igår var man hemma hos Lis (Louise) på krämparty..
Riiiltigt trevligt..
Vi var, Jag, Lis, Annika och hennes mamma. Det är Louises sambos mamma och syster.
Innan dem dök upp satt jag och skådade Louise som fick lära sig lägga en make up på ett naturellt sätt.
Jag ville meee.. =).. Så får ha något party här hemma och lära mig lite jag med..
Louise blev SKIT snyygg... Läcker bruuuden :P
Sen dök dem upp och partyt satte igång.
Vi fick testa lite olika krämer för ansikte och händer.
Man kände sig verkligen super fräsch efter åt..
Man fastnade ju för så många olika saker..
Det var ju inte det billiga direkt..
Men man är värd att unna sig lite fint i bland =)..
Mitt sett som jag köpte kostade 1032 kr.
Det är produkterna som du ser i nedersta bilden. Heelt underbara är dem.
När vi var klara bjöd Lis på fika..
Hon hade bakat kladdkaka... Oooh Goottt =)...
Och massor med melon och druvor fanns med..
Levande ljus och allt.
Kändes som man var på ett riktigt spa.. Inte för jag någonsin varit på ett..
Men just därför blev detta det bästa spa jag någonsin varit på.
Helt underbar kväll gumman..
SUPER TACK
Älskar daaj.. <3<3
Pusss
/Din stinis..




Kommentarer
Postat av: Lis

Naw...gumman!!! de var super kul att du ville komma upp. Längtar till i morgon. Då träffas vi igen =) Wee!!! Pussar

2008-08-28 @ 21:05:30
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: